het dagboekhoekje
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

woensdag 14 juli

Ga naar beneden

woensdag 14 juli Empty woensdag 14 juli

Bericht  liseke zo jan 09, 2011 7:36 am

om 0u15 ben ik naar dromenland gegaan. mama heeft me om 0u30 meegenomen naar boven.papa was al gaan slapen, want papa moet vroeg op , om te gaan werken. ik heb mooi verder geslapen.
mama en ik zijn om 9u30 opgestaan, mama heeft mijn flesje klaargemaakt.
9u40: 120cc nutrilon3 gedronken, dan heeft mama mijn pamperke verschoond, en mij in mijn park gezet, waar ik mooi heb zitten spelen, babbelen en naar tv gekeken.rond 11u00 heb ik 100cc exotische drank gedronken. dan nog wat mooi verder gespeeld in mijn park.
om 12u00 heeft mama mijn pamperke verschoond, en heb ik 100cc exotische drank gedronken in mijn stoeltje. ik ben om 12u10 naar dromenland gegaan tot 14uur. dan heb ik 90cc exotische drank gedronken.
14u30 :100gr vanille puddung en 100cc exotische drank gedronken. dan heeft mama mijn pamperke verschoond en heb ik mooi gespeeld en naar tv gekeken op vtm k'zoom.
16u00 : een stuk sandwiches gegeten en 100cc fruitthee gedronken. dan heb ik wat bij mijn broer op schoot gezeten, terwijl mama boodschappen aan het doen is.
18u00 : halve sanwiches gegeten met prepare.
om 19u00 heeft mama mijn pamperke verschoond, k'had kaka gedaan.
19u50 : 90cc vanillrijstpap gedronken en ben aldrinkend naar dromenland gegaan in mijn stoeltje. om 23u00 was ik wakker, mama heeft mijn pamperke verschoond, ik kan moeilijk terug in slaap geraken. mama had een fles pap klaargemaakt, maar ik wou die niet. dan heeft mama een fles kamillethee gemaakt.
ik was heel lastig, was moe, heeel moe, maar viel maar niet in slaap.
liseke
liseke
beheerder
beheerder

Aantal berichten : 536
Registratiedatum : 17-12-10

https://thedairy.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum