het dagboekhoekje
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

zondag 11 juli

Ga naar beneden

zondag 11 juli Empty zondag 11 juli

Bericht  liseke zo jan 09, 2011 5:00 am

mama een ik zijn om 7u50 opgestaan.mama heeft mijn flesje klaargemaakt.
8u10 : 200cc nutrilon3 gedronken.dan heeft mama mij siroop gegeven. dan wat in mijn stoeltje gezeten. dan heeft mama mijn pamperke verschoond en mij neusdruppels gegeven. rond 9u00 heb ik 100cc fruitthee gedronken en mooi zitten spelen in mijn park. om 9u45 heb ik 100cc fruitthee gedronken in mijn park. ik ben aldrinkend om 9u50 naar dromenland gegaan, heb geslapen tot 10u35. dan nog wxat gespeeld.
om 11u20 heeft mama mijn pamperke verschoond.
11u30 : 70 gr platte kaas met banaan gegeten en 100cc fruitthee gedronken. dan verder gespeeld in mijn park en naar tv gekeken. heb dan een uurtje geslapen. rond 15u00 heb ik 100cc roos veece gedronken en een paar schepjes fruitpap gegeten. t'is veel te warm vandaag om te eten , heb mooi verder gespeeld en naar tv gekeken op vtm k' zoom.
om 17u00 heb ik kaka gedaan , mama heeft mijn pamperke verschoond en ik heb 100cc roos veece gedronken. dan heb ik mooi verder gespeeld, terwijl mama en papa bezig waren op mijn kamer.
om 18u50 heeft mama alles klaargemaakt om mij te wassen. ik mag vandaag voor de eerste keer in het grote bad van mama en papa, en spelen dat ik gedaan heb, t'was heel plezant in het grote bad!!
dan heeft mama mijn flesje klaargemaakt.
19u40 : 140cc vanille-rijstpap gedronken, dan nog wat gespeeld .
rond 20u10 heeft mama mijn pamperke verschoond en ik heb 10cc kamillethee gedronken en ben in slaap gevallen om 20u20 in mijn stoeltje.
na 20 minuuutjes heeft papa mij boven in mijn bedje gelegd waar ik mooi heb verder geslapen.
liseke
liseke
beheerder
beheerder

Aantal berichten : 536
Registratiedatum : 17-12-10

https://thedairy.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum