het dagboekhoekje
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

woensdag 7 juli

Ga naar beneden

woensdag 7 juli Empty woensdag 7 juli

Bericht  liseke vr jan 07, 2011 10:22 am

rond 1u40 werd ik alwenend wakker. mama is met mij opgestaan. mama heeft mijn pamperke verschoond en kamillethee voor mij gemaakt. na een kwartiertje ben ik opnieuw naar dromenland gegaan. een uurtje later werd ik opnieuw wakker, papa heeft mij mijn tuutje gegeven en ben terug naar dromenland gegaan.
mama en ik zijn om 9u30 opgestaan.
9u15 : 150cc nutrilon 3 gedronken.dan wat in mijn stoeltje gezeten en dan heeft mama mijn pamperke verschoond en mij in mijn park gezet.
rond 11u00 heb ik een tuxkoek gegeten en 100cc roos veece gedronken.
dan mooi gespeeld en naar tv gekeken op vtm k'zoom. om 12u00 heb ik kaka gedaan, mama heeft mijn pamperke verschoond en 100cc roos gemaakt voor mij, ik heb die allemaal opgedronken, dan mooi gespeeld, gebabbeld en naar tv gekeken.
om 12u45 ben ik in mijn park naar dromenland gegaan. om 13u40 was ik terug wakker.
13u50 : een paar schepjes spagethi bolognese gegeten. dan heb ik gespeeld in mijn park. en ben om 18u50 naar dromenland gegaan in mijn park.
20u00 : 130cc opvolgmelk met granen en banaan gedronken.dan heeft mama mij een eucaliptus suppo opgestoken en mij een mooi pamperke aangedaan.
dan heb ik gespeeld in mijn park en mooi naar tv gekeken en wat in mijn stoeltje gezeten, terwijl mama bezig was en dan nog wat gespeeld in mijn park en naar tv gekeken.
om 23u00 heeft mama mijn pamperke verschoond en mijn neusdruppels neobacitracine gegeven.
dan heb ik wat in mijn stoeltje gezeten en heb 100cc fruitthee gedronken.
om 23u30 ben ik naar dromenland gegaan. na een kwartiertje heeft papa mij boven in mijn bedje gelegd, waar ik mooi heb verder geslapen.
liseke
liseke
beheerder
beheerder

Aantal berichten : 536
Registratiedatum : 17-12-10

https://thedairy.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum