het dagboekhoekje
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

zaterdag 10 juli

Ga naar beneden

zaterdag 10 juli Empty zaterdag 10 juli

Bericht  liseke zo jan 09, 2011 4:48 am

ik werd alwenend wakker om 2u10.mama heeft mijn pamperke verschoond en ik heb 30cc kamillethee gedronken en ben om 2u25 terug in slaap gevallen . dan zijn mama en papa samen met mij naar boven gegaan, waar ik dan mooi heb verder geslapen. mama en ik zijn om 8u45 opgestaan.mama heeft mijn flesje klaargemaakt.
8u55 : 100cc nutrilon3 gedronken, dan heeft mama mij mijn siroop gegeven. dan heeft mama mijn pamperke verschoond en mijn neusdruppels gegeven en mij in mijn park gezet, waar ik mooi heb zitten spelen. rond 11u00 heeft mama ons klaargemaakt en we zijn met papa om boodschappen gegaan. onderweg heb ik 200cc roos veece uitgedronken en ben om 12u10 naar dromenland gegaan in mijn buggy. rond 13u30 werd ik wakker. mama heeft mij in mijn stoeltje gezet en ben opnieuw naar dromenland gegaan heb geslapen tot 14u20.
14u30 : 100gr aardbei yoghurt gegeten en 100cc fruitthee gedronken en dan mooi gespeeld in mijn park.
om 17u00 heeft mama mijn pamperke verschoond.
17u10 : 110 gr fruitpap: appel, appelsien, baan en koek en 100cc fruitthee gedronken en mooi gespeeld.
rond 19u00 had ik kaka gedaan, mama heeft mijn pamperke verschoond en dan mooi verder gespeeld in mijn park. om 20u00 heeft mama mij een eucaliptus suppo opgestoken en een mooi pamperke aangedaan, en mij mijn neusdruppels gegeven, dan heeft mama mijn flesje klaargemaakt.
20u15: 140cc nutrilon3 gedronken en ben aldrinkend naar dromenland gegaan om 20u20 in mijn stoeltje. na een uurtje heeft papa mij boven in mijn bedje gelegd ,waar ik mooi heb verder geslapen.
liseke
liseke
beheerder
beheerder

Aantal berichten : 536
Registratiedatum : 17-12-10

https://thedairy.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum