het dagboekhoekje
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

maandag 12 juli

Ga naar beneden

maandag 12 juli Empty maandag 12 juli

Bericht  liseke zo jan 09, 2011 5:08 am

mama en ik zijn om 8u00 opgestaan. mama heeft mijn flesje klaargemaakt.
8u10 : 100cc nutrilon3 gedronken. dan heeft mama mijn pamperke verschoond, dan heb ik in mijn park gespeeld en naar tv gekeken op vtm k'zoom en 100cc fruitthee gedronken en mooi verder gespeeld, gebabbeld, gelachen en staan dansen.
soms sta ik al in mijn park zonder mij vast te houden. om 12u30 heeft mama mijn pamperke verschoond.
12u45 : 140gr aardappel-prinsesseboontjes en rundsvlees en 50cc fruitthee gedronken. om 13u00 ben ik naar dromenland gegaan. heb geslapen tot 14u30. dan heeft mama mijn pamperke verschoond. heb dan een stuk sandwiches gegeten en 80cc fruitthee gedronken. dan heb ik wat in mijn stoeltje gezeten, terwijl mama bezig was. dan heb ik 150cc exotische drank gedronken en verder gespeeld in mijn park. dan heb ik een uurtje geslapen.
20u30 : 100gr bananenyoghurt gegeten en 100cc exotische drank gedronken. dan heeft mama mijn pamperke verschoond en mijn broer heeft mij in mijn park gezet, waar ik mooi heb zitten spelen en babbelen.
22u40 : 110cc nutrilon3 gedronken, heb dan wat in mijn stoeltje gezeten, en wat bij mijn broer in de grote zetel gezeten.
rond 23u40 heeft mama mijn pamperke verschoond, dan heeft mama 100cc kamillethee gemaakt voor mij en ben om 23u50 naar dromenland gegaan.
liseke
liseke
beheerder
beheerder

Aantal berichten : 536
Registratiedatum : 17-12-10

https://thedairy.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum