het dagboekhoekje
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

woensdag 21 juli

Ga naar beneden

woensdag 21 juli Empty woensdag 21 juli

Bericht  liseke zo jan 09, 2011 2:55 pm

vandaag is het de nationale feestdag.
mama en ik zijn om 9u30 opgestaan. mama heeft mijn flesje klaargemaakt.
9u40 : 160cc nutrilon3 gedronken, dan heeft mama mijn pmaperke verschoond en mij in mijn park gezet. om 10u00 heb ik 100cc exotische drank gedronken, en verder gespeeld.
om 11u00 : 100cc exotische drank gedronken en verder gespeeld.
om 13u00 had ik kaka gedaan, mama heeft mijn pamperke verschoond en mij in mijn stoeltje gezet, heb 70cc aardbeidrank gedronken en ben om 13u30 naar dromenland gegaan in mijn stoeltje, terug wakker om 14u15.
14u30 : 100gr aardbei yohgurt gegeten en 60cc aardbei drank gedronken en gespeeld, gebabbeld, staan dansen en naar tv gekeken. om 15u00 heeft mama mijn pamperke moeten verschonen, k'had kaka gedaan en het was diarree. dan verder gespeeld in mijn park.
rond 17u00 heb ik 200cc exotische drank gedronken.om 18u30 had ik kaka gedaan, opnieuw diarree, mama heeft mijn pamperke verschoond en mij 200cc fruitthee gemaakt rn alles uitgedronken; dan nog wat gespeeld in mijn park en gebabbeld en naar tv gekeken. om 20u10 heeft mama alles klaargemaakt om mij te wassen in het grote bad.
ik heb ondertussen 3 schelletjes hespeworst gegeten.ik speel heel graag in het grote bad.na een kwartiertje heeft mama mij afegdroogd en mij een mooi pamperke aangedaan. dan heeft mama mij in mijn stoeltje gezet en heb 100cc kamillethee gedronken, en ben aldrinkend om 20u40 naar dromenland gegaan in mijn stoeltje.
om 21u30 wou mama mij boven legge in mijn bedje, maar ik schoot terug wakker. mama heeft me 200cc kamillethee gegeven in mijn stoeltje. ik heb 150cc kamillethee gedronken en ben om 22u00 opnieuw naar dromenland gegaan in mijn stoeltje. na een half uurtje heeft papa mij boven in mijn bedje gelegd, waar ik mooi heb verder geslapen.
liseke
liseke
beheerder
beheerder

Aantal berichten : 536
Registratiedatum : 17-12-10

https://thedairy.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum