het dagboekhoekje
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

maandag 19 juli

Ga naar beneden

maandag 19 juli Empty maandag 19 juli

Bericht  liseke zo jan 09, 2011 11:44 am

mama en ik zijn opgestaan, mama heeft mijn flesje klaargemaakt.
9u15 : 180cc nutrilon3 gedronken, dan heeft mama mijn pamperke verschoond en heeft mama mij 100cc fruitthee gemaakt, die ik heb leeggedronken in mijn park. dan heb ik mooi gespeeld, gebabbeld en naar tv gekeken. rond 10u00 heb ik 100cc exotische drank gedronken in mijn park.dan mooi verder gespeeld. om 11u05 heeft mama mijn pamperke verschoond en mij 100cc exotische drank gegeven en heb die uitgedronken in mijn stoeltje. dan gespeeld en naar tv gekeken. om 12u00 heb ik 50cc exotische drank gedronken en ben aldrinkend naar dromenland gegaan in mijn stoeltje. wakker om 13u40.
13u55 : 170gr patatjes, prisesseboontjes en kip gegeten en 50cc exotische drank gedronken en mooi verder gespeeld, gebabbeld en naar tv gekeken. om 16u30 heeft mama mijn pamperke verschoond en 100cc roos veece gemaakt, heb alles opgedronken, en verder gespeeld. rond 18u20 ben ik naar dromenland gegaan in mijn park. heb geslapen tot 19u50. dan heeft mama mijn pamperke verschoond.
20u00 : 90cc vanilee-rijstpap gedronken, dan wat in mijn stoeltje gezeten, en dan verder gespeeld in mijn park en gebabbeld en naar tv gekeken.
om 21u15 had ik kaka gedaan, mama heeft mijn pamperke verschoond.
21u30 : 90cc vanille-rijstpap gedronken. dan wat in mijn stoeltje gezeten, dan mooi gespeeld in mijn park en 100cc kamillethee gedronken. dan nog wat gespeeld. om 23u15 heeft§ mama mijn pamperke verschoond en mij in mijn stoeltje gezet. ik heb 100cc kamillethee gedronken. ik ben om 23u45 naar dromenland gegaan . mama en papa hebben me dan meegenomen naar boven, waar ik mooi heb verder geslapen.
liseke
liseke
beheerder
beheerder

Aantal berichten : 536
Registratiedatum : 17-12-10

https://thedairy.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum