het dagboekhoekje
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

maandag 5 juli

Ga naar beneden

maandag 5 juli  Empty maandag 5 juli

Bericht  liseke vr jan 07, 2011 9:27 am

mama en ik zijn om 8u00 opgestaan,mama heeft mijn flesje klaargemaakt .
8u10 : 140cc nutrilon 3 gedronken. dan heeft mama mijn pamperke verschoond en mij in mijn park gezet, waar ik mooi heb zitten spelen.
om 10u00 heb ik 100cc roos veece gedronken en een tuc koek gegeten.om 11u00 heb ik 100cc fruitthee gedronken.
om 11u30 nog eens 100cc fruitthee gedronken en een stuk sandwiches gegeten.om 12u00 ben ik in slaap gevallen en heb geslapen tot 13u00.
dan heeft mama mijn pamperke verschoond.
13u15 : 110 gr druitpap: appel,appelsien, banaan en koek. dan gespeeld in mijn park. rond 15u00 is de huisarts geweest voor mama. mama is ziek en heeft wat koorts. dan zijn we naar de apotheker gegaan. dan heb ik een stuk sandwiches gegeten en 100cc exotische drank gedronken. dan verder gespeeld en gebabbeld tegen mama. dan heb ik me wat neergelegd om naar tv gekeken en ben zo om 16u05 naar dromenland gegaan in mijn park.
heb een uurtje geslapen. dan ben ik met mama om boodschappen gegaan. thuisgekomen heb ik 100cc exotische drank gedronken, dan nog wat gespeeld in mijn park.
20u30 : 140gr aardappelen, spinazie, zurkel en worst gegeten en 100cc exotische drank gedronken. dan heeft mama mijn pamperke verschoond en heb ik mooi verder gespeeld, gebabbeld en naar tv gekeken. om 22u50 heeft mama mijn pamperke verschoond en 100 cc kamillethee gemaakt, ik heb die helemaal leeggegdronken , en ben aldronkend naar dromenland gegaan in mijn stoeltje.na een kwartiertje heeft papa mij boven in mijn bedje gelegd.
liseke
liseke
beheerder
beheerder

Aantal berichten : 536
Registratiedatum : 17-12-10

https://thedairy.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum