het dagboekhoekje
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

dinsdag 6 juli

Ga naar beneden

dinsdag 6 juli Empty dinsdag 6 juli

Bericht  liseke vr jan 07, 2011 9:51 am

rond 0u00 werd ik alwenend wakker. mama heeft mijn pamperke verschoond en heb 70cc kamillethee gedronken en ben rond 0u25 terug naar dromenland gegaan en papa heeft mij terug in mijn bedje boven gelegd.
om 3u50 werd ik terug alwenend wakker. mama is me komen halen uit mijn bedje, mama kon ook niet slapen. ik heb last van mijn neus,mama heeft me dan wat kamillethee gemaakt. ik heb 160cc gedronken. ik ben moe, maar kan moeilijk in slaap geraken. rond 4u50 ben ik dan eindelijk in slaap gevallen. maar om 5u50 was ik weer wakker. mama heeft mijn koorts genomen, en ik heb er geen. mama heeft me dan een mooi pamperke aangedaan. dan heeft mama mijn neus uitgespoeld met een pompje, ik heb redelijk veel slijm in mijn neus.
6u00: 150cc nutrilon 3 gedronken en dan heeft mama mij in mijn park gezet. om 6u30 heb ik nog eens 100cc kamillethee gedronken. om 8u00 ben ik opnieuw naar dromenland gegaan in mijn park.heb geslapen tot 9u45. toen was mijn oma er. want mama moet naar de vdab.mama was terug om 12u00.ik heb veel gespeeld in mijn park. om 13u00 ben ik in slaap gevallen in mijn park, heb geslapen tot 14u45. dan heeft mama mijn pamperke verschoond. ik heb om 14u50 100cc exotische drank gedronken en dan mooi verder gespeeld in mijn park. rond 16u00 had ik kaka gedaan. mama heeft mijn pamperke verschoond, en dan heb ik mooi verder gespeeld, gebabbeld en naar tv gekeken.
om 18u10 heeft mama mijn pamperke verschoond.
18u20 : 90gr spinazie, zurkel en aardappelen en worst gegeten. dan verder gespeeld in mijn park en dan wat in mijn stoeltje gezetenen 10cc kamillethee gedronken.
om 19u30 ben ik naar dromenland gegaan in mijn stoeltje. heb geslapen tot 20u45.
dan heb ik 100cc kamillethee gedronken.dan heeft mama mijn pamperke verschoond. dan heb ik mooi verder gespeeld in mijn park.om 22u15 heeft mama mijn pamperke verschoond en mij een eucalytus suppo opgestoken en papa heeft mijn neusje gespoeld met fysiologisch water, met een pompje; dan nog efkens in mijn park, maar ik weende, dus heeft mama mij in mijn stoeltje gezet en heb 100cc kamillethee gedronken. ik ben om 23u20 naar dromenland gegaan in mijn stoeltje. papa heeft me na een kwartiertje boven in mijn bedje gelegd.
liseke
liseke
beheerder
beheerder

Aantal berichten : 536
Registratiedatum : 17-12-10

https://thedairy.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum