het dagboekhoekje
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

zondag 18 juli

Ga naar beneden

zondag 18 juli Empty zondag 18 juli

Bericht  liseke zo jan 09, 2011 11:34 am

mama en ik zijn om 8u30 opgestaan . mama heeft mijn flesje klaargemaakt.
8u40: 110cc nutrilon3 gedronken. dan heeft mama mijn pamperke verschoond en mij in mijn park gezet. om 9u30 heb ik 70cc kamillethee gedronken. dan mooi verder gespeeld.om 10u50 heb ik 100cc fruitthee gedronken. om 11u00 ben ik naar dromenland gegaan in mijn park.heb een uurtje geslapen.dan heeft mama mijn pamperke verschoond en heb 100cc fruitthee gedronken.
12u30 : aardappelen wortelen en ham , 180gr gegeten en 100cc fruitthee gedronken. dan had ik kaka gedaan, papa heeft mijn pamperke verschoond, dan nog wat gespeeld in mijn park. om 13u30 heeft mama ons klaargemaakt en we zijn vertrokken naar mijn meme. want het is nathan zijn verjaardagsfeestje.
om 15u00 zijn we toe gekomen. we hebben in de grote tuin van mijn meme gezten.ik heb wat gespeeld met oma en mama, dan wat gespeeld met mijn nichtjes eveline,celine en astley. ik heb 100cc exotische drank gedronken en ben rond 18u30 naar dromenland gegaan in mijn buggy. heb ongeveer 1uur 30 minuten geslapen, dan heeft mama mijn pamperke verschoond.
20u00 : 160cc opvolgmelk met granen en banaan gedronken. dan heeft mama ons klaargemaakt.rond 20u30 zijn we met papa vertrokken naar huis. om 21u50 waren we terug thuis. mama heeft mijn pamperke verschoond en heb 100cc kamillethee gedronken, dan nog wat gespeeld in mijn park. om 23u20 heb ik 200cc kamillethee gedronken in mijn stoeltje en ben om 23u35 naar dromenland gegaan. na een kwartiertje heeft papa mij boven in mijn bedje gelegd. waar ik mooi heb verder geslapen.
liseke
liseke
beheerder
beheerder

Aantal berichten : 536
Registratiedatum : 17-12-10

https://thedairy.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum