het dagboekhoekje
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

donderdag 10 juni 2010

Ga naar beneden

donderdag 10 juni 2010 Empty donderdag 10 juni 2010

Bericht  liseke zo dec 19, 2010 7:11 pm

om 0u15 heeft mama mijn pamperke verschoond.
ik heb 60cc kamillethee gedronken. en ben om 0u25 eindelijk naar dromenland gegaan in mijn stoeltje ,na een kwartiertje heeft papa mij boven in mijn bedje gelegd, waar ik mooi heb verder geslapen.
om 11u00 was ik wakker, mama is me komen halen uit mijn bedje. mama was al vroeg op, want ze moest naar de tandarts. mama heeft mijn pamperke verschoond, mijn flesje klaargemaakt en opgewarmd.
11u15 : 160cc vanille-rijstpap gedronken.
dan heeft mama mij in mijn aprk gezet.
waar ik mooi heb gespeeld.
rond 12u15 heb ik een tuxkoek gegeten en 100cc exotiche drank gedronken.
ik ben om 14u00 naar dromenland gegaan en heb geslapen tot 15u40.
16u00 : 160gr patatjes met prinsesseboontjes en ham gegeten en 40cc exotische drank gedronken.dan heb ik van papa een stuk sandwiches gekregen, dan heb ik mooi gespeeld in mijn park en heb nog eens 100cc fruitthee gedronken.
19u45 : 150cc opvolgmelk met granen en banaan gedronken, dan gespeeld in mijn park.
om 21u15 heeft mama mijn pamperke verschoond, en heb ik 50cc kamillethee gedronken .
dan heeft papa mij in mijn park gezet.
23u00 : 120cc opvolgmelk met granen en banaan gedronken.
en ben om 23u15 naar dromenland gegaan in mijn stoeltje. na een kwartiertje heeft papa mij boven in mijn bedje gelegd, waar ik mooi heb verder geslapen.
liseke
liseke
beheerder
beheerder

Aantal berichten : 536
Registratiedatum : 17-12-10

https://thedairy.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum