het dagboekhoekje
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

dinsdag 15 juni 2010

Ga naar beneden

dinsdag 15 juni 2010 Empty dinsdag 15 juni 2010

Bericht  liseke zo dec 19, 2010 7:13 pm

om 0u20 ben ik naar dromenland gegaan in mijn stoeltje. na een kwartiertje heeft papa mij boven in mijn bedje gelegd, waar ik mooi heb verder geslapen. om 10u00 zijn mama, papa en ik opgestaan, mama heeft mijn flesje klaargemaakt en opgewarmd, ik heb 200cc nutrilon3 gedronken om 10u00.
dan heeft mama mijn pamperke verschoond en mijn kleertjes aangedaan. dan heb ik wat in mijn stoeltje gezeten. om 10u45 hebben we ons klaargemaakt en zijn we vertrokken n aar st-lucas, want papa moet op controle voor zijn handen en voeten.
dan zijn we naar huis gegaan. onderweg om 12u30 ben ik in slaap gevallen tot 14u30. mama wou mij patatjes geven, maar ik wou niet eten. ik heb wel 50cc fruitthee gedronken. dan heb ik gespeeld in mijn park. om 17u10 heeft mama mijn pamperke verschoond.
17u20 : 110gr fruitpap: appel, appelsien, banaan en koek gegeten en 100cc fruitthee gedronken.dan heb ik wat in mijn stoeltje gezeten, terwijl mama bezig was. dan gespeeld in mijn park. om 17u30 ben ik naar dromenland gegaan tot 19u00.
dan heb ik 100cc fruitthee gedronken en een schelletje strausburg gegeten.en dan verder gespeeld in mijn park. papa heeft om 21u00 mijn pamperke verschoond.
21u10 : 120cc vanille-rijstpap gedronken en dan gespeeld , gebabbeld en naar tv gekeken. om 23u50 heeft mama mijn pamperke verschoond en mijn pyama aangedaan.
23u55 : 200cc vanille-rijstpap gedronken
liseke
liseke
beheerder
beheerder

Aantal berichten : 536
Registratiedatum : 17-12-10

https://thedairy.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum