het dagboekhoekje
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

donderdag 17 juni 2010

Ga naar beneden

donderdag 17 juni 2010 Empty donderdag 17 juni 2010

Bericht  liseke zo dec 19, 2010 7:14 pm

mama en ik zijn om 11u00 opgestaan. mama heeft mijn flesje klaargemaakt.
11u10 : 200cc nutrilon3 gedronken , dan heeft mama mijn pamperke verschoond en mij in mijn park gezet, waar ik mooi heb zitten spelen.
om 19u00 heb ik 100cc roos veece gedronken. dan heeft mama mijn pamperke verschoond en mijn kleertjes aangedaan, en we zijn met papa om boodschappen gegaan. onderweg rond 16u00 ben ik naar dromenland gegaan en heb geslapen tot 17u45. dan heeft mama mijn pamperke verschoond en mijn eten opgewarmd.
18u00 : 150 gr patatjes met wortelen en rundsvlees gegeten en 100cc fruitthee gedronken. dan wat gespeeld in mijn park en dan in mijn stoeltje, terwijl mama bezig was.ik heb ondertussen 140cc exotische drank gedronken en rond 20u00 een stuk sandwiches gegeten. dan heeft mama mij in mijn park gezet, waar ik mooi heb zitten spelen, babbelen en naar tv gekeken.
21u20 heeft mama mijn pamperke verschoond en mijn pyama aangedaan. dan heeft mama mijn flesje klaargemaakt en opgewarmd.
21u30 : 130cc nutrilon3 gedronken en k'heb kaka gedaan, mama heeft mijn pamperke verschoond en mijn pyama aangedaan. dan heb ik verder gespeeld in mijn park.
om 23 u30 heb ik 70cc kamillethee gedronken en om 23u50 ben ik in slaap gevallen in mijn stoeltje.
liseke
liseke
beheerder
beheerder

Aantal berichten : 536
Registratiedatum : 17-12-10

https://thedairy.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: