het dagboekhoekje
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

maandag 14 juni 2010

Ga naar beneden

maandag 14 juni 2010 Empty maandag 14 juni 2010

Bericht  liseke zo dec 19, 2010 7:13 pm

mama is me om 12u00 komen halen uit mijn bedje. ik was moe zeg,was juist wakker. mama heeft mijn pamperke verschoond en mijn flesje klaargemaakt.
12u30 : 180cc vanille-rijstpap gedronken, dan heeft mama mij in mijn park gezet, waar ik mooi heb zitten spelen en naar tv gekeken, naar vtm k'zoom. om 13u50 : hebben we ons klaargemaakt en zijn we met papa om boodschappen gegaan. om 16u00 waren we terug thuis. ik heb 100cc exotische drank gedronken en ben om 16u15 naar dromenland gegaan. terwijl ik sliep is mama naar de huisarts gegaan. papa is bij mij gebleven. toen mama terug was om 17u30 sliep ik nog. rond 18u00 werd ik wakker.mama heeft mijn pamperke verschoond, heb een halve sandwiches gegeten en 100cc exotische drank gedronken, dan heb ik mooi gespeeld en naar tv gekeken.
21u00 : aardpuree met prei in de roomsaus en chipollatta, 200gr gegeten en 50cc exotische drank gedronken. dan heeft papa mijn pamperke verschoond, ik had kaka gedaan. dan heeft mama mij in mijn park gezet.
om 23u00 had ik terug kaka gedaan. papa heeft mijn pamperke verschoond en mijn pyama aangedaan. dan heb ik 100cc kamillethee gedronken, ik krijg er nog een tandje of erbij.heb nog wat gespeeld in mijn park. om 00u00 heb ik 50cc kamillethee gedronken.
liseke
liseke
beheerder
beheerder

Aantal berichten : 536
Registratiedatum : 17-12-10

https://thedairy.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum