het dagboekhoekje
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

donderdag 24 juni 2010

Ga naar beneden

donderdag 24 juni 2010 Empty donderdag 24 juni 2010

Bericht  liseke zo dec 19, 2010 7:27 pm

mama en ik zijn om 10u00 opgestaan,mama heeft mijn pamperke verschoond en mijn flesje klaargemaakt en opgewarmd.
10u10 : 230cc nutrilon3 gedronken. dan heb ik wat in mijn stoeltje gezeten en heb dan gespeeld in mijn park. papa is vandaag terug gaan werken en was al vroeg op.
om 11u00 heb ik 100cc exotische drank gedronken. dan heeft mama mijn pamperke verschoond en ik heb mooi gespeeld, gebabbeld en naar tv gekeken.
12u30 : 1 schelletje hespeworst en 80cc exotische drank gedronken. dan terug verder gespeeld en gebabbeld.
13u50 : 160gr spagethi bolognese en 60cc exotische drank gedronken. dan heb ik wat in mijn stoeltje gezeten, terwijl mama bezig was, en om 14u10 ben ik in slaap gevallen. heb geslapen tot 16u45. dan heeft mama ons klaargemaakt en we zijn naar de apotheker gegaan. dan heeft mama alles klaargemaakt voor mijn badje.dan heb ik mooi gespeeld in het water. dan heeft mama mij afgedroogd en een mooi pamperke aangedaan en mijn kleertjes. dan heb ik 1/4 koekjespudding gegeten en 60cc fruitthee gedronken. dan wat gespeeld en naar tv gekeken.en een schelletje hespeworst gegeten en 40 cc fruitthee gedronken.en mooi verder gespeeld in mijn park, gebabbeld en naar tv gekeken..
19u30 : 110cc vanille-rijstpap gedronken en dan wat in mijn stoeltje gespeeld, terwijl mama bezig was. dan gespeeld in mijn park en 100cc kamillethee gedronken en veel gespeeld.
om 22u00 had ik kaka gedaan, mama heeft mijn pamperke verschoond.
22u10 : 120cc vanille-rijstpap gedronken en veel zitten neuten. om 22u30 heb ik 40cc kamillethee gedronken en ben om 22u35 naar dromenland gegaan. na een kwartiertje heeft papa mij boven in mijn bedje gelegd, waar ik mooi heb verder geslapen.
liseke
liseke
beheerder
beheerder

Aantal berichten : 536
Registratiedatum : 17-12-10

https://thedairy.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum