het dagboekhoekje
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

vrijdag 16 juli

Ga naar beneden

vrijdag 16 juli Empty vrijdag 16 juli

Bericht  liseke zo jan 09, 2011 10:49 am

mama en ik zijn om 8u30 opgestaan.mama heeft mijn flesje klaargemaakt.
8u40 : 200cc nutrilon3 gedronken. dan heeft mama mijn pamperke verschoond en heb mooi gespeeld in mijn park. om 10u45 heeft mama mij 100cc fruitthee gemaakt, die ik allemaal heb uitgedronken. en weer mooi verder gespeeld, gebabbeld en naar tv gekeken.
om 11u35 heeft mama mijn pamperke verschoond, k'had kaka gedaan. dan heeft mama 100cc fruitthee gemaakt voor mij. ik heb 40cc gedronken en ben om 11u55 aldrinkend naar dromenland gegaan in mijn stoeltje. heb geslapen tot 13u45, dan heeft mama ons klaargemaakt en we zijn om boodschappen gegaan met papa. onderweg heb ik een halve sandwiches gegeten en 60cc fruitthee gedronken en wat in mijn stoeltje gezeten en dan gespeeld in mijn park.mama heeft dan mijn pamperke verschoond, k'had kaka gedaan.
17u00: halve sandwiches gegeten en vlees en 100cc fruitthee gedronken.dan gespeeld in mijn park, gebabbeld en naar tv gekeken, dan een tux koek gegeten. dan wat in mijn stoeltje gezeten. mama en mijn broer zijn om boodschappen gegaan, en ik ben bij papa gebleven. rond 21u00 heeft mama mijn pamperke verschoond.
21u30 : 200cc vanille-rijstpap gedronken, dan gespeeld in mijn park, en heb veeel gedanst op het muziek van mijn broer en veel gebabbeld. om 22u25 heeft mama mijn pamperke verschoond, heb 20cc kamillethee gedronken en ben om 22u30 naar dromenland gegaan in mijn stoeltje. na een half uurtje heeft papa mij boven in mijn bedje gelegd. waar ik mooi heb verder geslapen.
liseke
liseke
beheerder
beheerder

Aantal berichten : 536
Registratiedatum : 17-12-10

https://thedairy.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum