het dagboekhoekje
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

vrijdag 2 juli

Ga naar beneden

vrijdag 2 juli Empty vrijdag 2 juli

Bericht  liseke do dec 30, 2010 11:59 am

mama en ik zijn om 7u55 opgestaan. mama heeft mijn flesje klaargemaakt.
8u10 : 80cc nutrilon3 gedronken. dan heeft mama mijn pamperke verschoond. dan heeft mama mij in mijn park gezet.dan heeft mama fruitthee voor mij gemaakt.ik heb 100cc gedronken en verder gespeeld en naar tv gekeken op vtm k'zoom. rond 10u00 , 100cc fruitthee gedronken. om 10u40 heeft mama mijn pamperke verschoond, ik plas redelijk veel he, ik drink dan ook veel he, met dat warm weer. om 11u30 heb ik 100cc roos veece gedronken en ben om 11u40 in slaap gevallen in mijn park, heb geslapen tot 13u15, dan heeft mama mijn pamperke verschoond.
13u40 : 110gr fruitpap: appel, appelsien, banaan en koek gegeten. en 100cc roos veece gedronken. dan mooi verder gespeeld en naar tv gekeken. rond 15u50 heeft mama mijn pamperke verschoond, k'had kaka gedaan. dan heeft mama roos veece gemaakt. ik heb wat in mijn stoeltje gezeten, en dan in mijn park, waar ik mijn 120cc roos veece heb uitgedronken, en verder gespeeld.
16u10 : 100gr aardbei yohgurt gegeten en 80ccroos veece gedronken en ben om 16u25 in mijn park in slaap gevallen, heb een half uurtje geslapen en dan 80cc roos veece gedronken en dan mooi verder gespeeld, en naar tv gekeken. rond 20u00 heb ik 100cc kamillethee gedronken en mooi verder gespeeld.om 23u20 heb ik nog eens 100cc kamillethee gedronken en ben aldrinkend naar dromenland gegaan. na 20 minuten heeft papa mij boven in mijn bedje gelegd,waar ik mooi heb verder geslapen.
liseke
liseke
beheerder
beheerder

Aantal berichten : 536
Registratiedatum : 17-12-10

https://thedairy.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum