het dagboekhoekje
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

vrijdag 9 juli

Ga naar beneden

vrijdag 9 juli Empty vrijdag 9 juli

Bericht  liseke zo jan 09, 2011 3:44 am

mama en ik zijn om 8u50 opgestaan.
mama heeft mijn flesje klaargemaakt.
9u10 : 100cc nutrilon3 gedronken, dan heeft mama mij een eucaliptus suppo opgestoken en een mooi pamperke aangedaan,mijn neusdruppels gegeven en siroop. dan heeft mamam mij in mijn park gezet, waar ik mooi heb zitten spelen en naar tv gekeken. rond 10u00 heeft mama mij roos veece gemaakt, en heb 100cc gedronken.
om 11u00 had ik kaka gedaan, mama heeft mijn pamperke verschoond en mij fruitthee gemaakt en ik heb 150cc gedronken. dan heeft mama ons klaargemaakt en zijn we om boodschappen gegaan. onderweg heb ik 150cc fruitthee gedronken.thuisgekomen heeft mama mijn pamperke verschoond en heb 80cc fruitthee gedronken en ben aldrinkend om 13u00 in slaap gevallen in mijn park. heb geslapen tot 14u00. dan heeft mama mij in mijn stoeltje gezet.
14u15 : 100gr aardbeiyoghurt gegeten en 10cc fruitthee gedronken, dan heeft mama mij in mijn park gezet.
als papa thuis was van zijn werk heeft mama mijn pamperke verschoond en mij ingewreven tegen de zon en we zijn met papa naar gamma gegaan, om gerief te kopen en te bestellen om mijn slaapkamer volledig in orde te brengen, zodat ik er kan slapen als mijn broertje of zusje geboren is.
rond 18u00 waren we terug thuis. ik heb een uurtje geslapen.dan heb ik in mijn park gespeeld.
rond 20u00 heeft mama mij een mooi pamperke aangedaan.
20u10 : 190cc opvolgmelk met granen en banaan gedronken.dan mooi gespeeld in mijn park en naar tv gekeken.
21u00 : 60cc opvolgmelk met granen en banaan gerdronken.dan verder gespeeld, gebabbeld en naar tv gekeken. om 21u45 heeft mama mij een eucaliptus suppo opgestoken, een mooi pamperke aangedaan, mijn neusdruppeltjes en mijn siroop gegeven. dan heeft mama kamillethee gemaakt, en heb 140cc gedronken, dan nog wat gespeeld.
om 23u15 heb ik 100cc kamillethee gedronken en ben aldrinkend om 23u30 naar dromenland gegaan. na een kwartiertje heeft papa mij boven in mijn bedje gelegd.
liseke
liseke
beheerder
beheerder

Aantal berichten : 536
Registratiedatum : 17-12-10

https://thedairy.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum