het dagboekhoekje
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

zaterdag 3 juli

Ga naar beneden

zaterdag 3 juli Empty zaterdag 3 juli

Bericht  liseke vr jan 07, 2011 6:51 am

om 5u30 zijn mama , papa en ik opgestaan, het is veel te warm boven om te slapen.
mama heeft mijn pamperke verschoond en mij 140cc exotische drank gegeven.mama heeft mij in mijn park gezet,nu wat spelen ben ik om 6u10 in mijn park terug naar dromenland gegaan.heb geslapen tot 8u00.dan heeft mama mijn pamperke verschoond en mijn flesje klaargemaakt.
8u15 : 120cc nutrilon 3 gedronken en dan gespeeld in mijn park en heb 100cc exotische drank gedronken.
om 11u15 ben ik in slaap gevallen in mijn park en heb geslapen tot 12u00. dan heeft mama mijn pamperke verschoond en ik heb 100cc exotische drank gedronken. dan wat gespeeld en naar tv gekeken en een tux koek gegeten. dan heeft mama ons klaargemaakt en we zijn om boodschappen gegaan met papa. onderweg heb ik 100cc exotische drank gedronken. dan heeft mama mijn pamperke verschoond en heb ik een stuk sandwiches gegeten en 100cc exotische drank gedronken. dan gespeeld , gebabbeld en naar tyv gekeken. dan heb ik een uurtje geslapen, ik was in slaap gevallen in mijn park. dan heeft mama mijn pamperke verschoond.
18u00 : 100gr aardbei yoghurt gegeten en 80cc exotische drank gedronken. dan wat in mijn stoeltje gezeten , terwijl mama bezig was, en dan verder gespeeld in mijn park.
om 19u30 heb ik een malse wafel gegeten,mmm lekker dat dat was!! en heb 100cc kamillethee gedronken.
om 21u30 heeft mama mijn pamperke verschoond en ik heb een stuk sandwiches gegeten. dan nog wat gespeeld in mijn park en naar tyv gekeken en veel zitten babbelen tegen mama en papa.
om 22u00 heeft mama mijn pamperke verschoond en ik heb 100cc kamillethee gedronken.
en ben om 22u30 naar dromenland gegaan in mijn stoeltje.na 20 ,minuutjes heeft papa mij boven in mijn bedje gelegd, waar ik mooi heb verder geslapen.
liseke
liseke
beheerder
beheerder

Aantal berichten : 536
Registratiedatum : 17-12-10

https://thedairy.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum