het dagboekhoekje
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

dinsdag 13 juli

Ga naar beneden

dinsdag 13 juli Empty dinsdag 13 juli

Bericht  liseke zo jan 09, 2011 5:22 am

mama en ik zijn om 9u10 opgestaan, mama heeft mijn flesje klaargemaakt.
9u15 : 100cc nutrilon3 gedronken . dan heeft mama mij in mijn park gezet.om 10u00 heb ik 100cc exotische drank gedronken, en mooi verder gespeeld, gebabbeld tegen mama. dan rond 11u00 een tux koek gegeten en 120cc exotische drank gedronken. dan mooi gespeeld. om 12u00 heb ik een stuk sandwiches gegeten en 100cc fruitthee gedronken en dan mooi gespeeeld, gebabbeld en naar tv gekeken.
om 12u45 heb ik nog eens 100cc fruitthee gedronken in mijn park, en ben aldrinkend naar dromenland gegaan. heb geslapen tot 14u10, dan wat fruitthee gedronken, dan heeft mama mijnpamperke verschoond.
14u30 : 90gr macaroni, tomaat, kaas , ham gegeten en 100cc roos veece gedronken, en dan mooi gespeeld, gebabbeld, gedanst en naar tv gekeken. rond 17u00 heeft mama mijn pamperke verschoond, k'had kaka gedaan, en mama heeft mijn fruitpap klaargemaakt.
17u15 : 110gr fruitpap: appel, appelsien , banaan en koek gegeten en 10cc exotische drank gedronken. dan wat in mijn stoeltje gezeten en dan gespeeld in mijn park, en wat met mama gespeeld.
om 18u50 heb ik 100cc exotische drank gedronken en ben aldrinkend in slaap gevallen in mijn park, heb een uurtje geslapen. dan heeft mama mijn pamperke verschoond, heb dan een vitabis koek gegeten en 100cc fruitthee gedronken en wat in mijn stoeltje gezeten en dan wat gespeeld in mijn park. om 22u00 heeft mama mijn pamperke verschoond, k'had kaka gedaan.
22u15 : 130cc vanille-rijstpap gedronken in mijn park en mooi gespeeld .
om 23u30 heeft mama mijn pamperke verschoond en 200cc kamillethee gemaakt voor mij. ik heb 20cc gedronken in mijn stoeltje.
liseke
liseke
beheerder
beheerder

Aantal berichten : 536
Registratiedatum : 17-12-10

https://thedairy.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum