het dagboekhoekje
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

zaterdag 17 juli

Ga naar beneden

zaterdag 17 juli Empty zaterdag 17 juli

Bericht  liseke zo jan 09, 2011 11:07 am

mama en ik zijn om 8u00 opgestaan. mama heeft mijn flesje klaargemaakt8u30 : 130cc nutrilon3 gedronken, dan een beetje in mijn stoeltje gezeten. dan heeft mama mijn pamperke verschoond en mij in mijn park gezet. om 9u40 heb ik 80cc kamillethee gedronken, dan mooi verder gespeeld in mijn park en wat naar tv gekeken. om 10u30 heeft mama ons klaargemaakt en we zijn om boodschappen gegaan met papa. onderweg heb ik 100cc exotische drank gedronken en een uurtje geslapen. rond 12u50 waren we terug thuis. mama heeft mij 100cc exotische drank gemaakt, die ik allemaal heb uitgedronken.
13u15 : 100gr patatjes met rundsvlees, dan heeft mama mijn pamperke verschoond en heb dan gespeeld, gebabbeld en naar tv gekeken.
14u50 : heb ik een tuxkoek gegeten en 100cc exotische drank gedronken in mijn park en dan verder gespeeld en naar tv gekeken.
om 15u30 heeft mama mijn pamperke verschoond,k'had kaka gedaan. dan heeft mama mij 100cc exotische drank gegeven en heb wat in mijn stoeltje gezeten terwijl mama bezig was.
17u30 : 100gr aardbei yoghurt gegeten en 100cc exotische drank gedronken. dan heeft mama mijn pamperke verschoond en mij in mijn park gezet, waar ik mooi heb zitten spelen. om 18u20 heeft mama mij 100cc fruitthee gegeven en ben aldrinkend om 18u30 naar dromenland gegaan in mijn park. heb 2 uurtjes geslapen en dan gespeeld.
22u00: 150cc vanille-rijstpap gedronken en dan heeft mama mijn pamperke verschoond en wat in mijn stoeltje gezeten en dan wat gespeeld in mijn park.
om 23u50 heeft mama mijn pamperke verschoond, en heb 100cc kamillethee gedronken en ben om 23u58 naar dromenland gegaan in mijn stoeltje. na een kwartiertje heeft papa mij boven in mijn bedje geldg, waar ik mooi heb verder geslapen.
liseke
liseke
beheerder
beheerder

Aantal berichten : 536
Registratiedatum : 17-12-10

https://thedairy.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum