het dagboekhoekje
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

zondag 4 juli

Ga naar beneden

zondag 4 juli  Empty zondag 4 juli

Bericht  liseke vr jan 07, 2011 8:46 am

mama en ik zijn om 8u30 opgestaan, mama heeft mijn flesje klaargemaakt.
8u40 : 120cc nutrilon3 gedronken. dan wat in mijn stoeltje gezeten. dan heeft mama mijn pamperke verschoond dn mij in mijn park gezet. om 10u00 heb ik een tux koek gegeten en 100cc roos veece gedronken.
om 11u00 heb ik nog eens 100cc fruitthee gedronken. en ben aldrinkend in slaap gevallen in mijn park. heb geslapen tot 12u15. dan heeft mama mijn pamperke verschoond.
12u30 : 90 gr aardappelen, lente groenten en ham. en 100cc fruitthee gedronken.
dan heeft mama mij in mijn park gezet, waar ik mooi heb gespeeld, gebabbeld , gelachen en naar tv gekeken, naar tekenfims op vtm k'zoom. om 14u00 100cc fruitthee gedronken en mooi verder gespeeld. om 16u00 heeft mama mijn pamperke verschoond.
16u15 : 50gr fruitpap, appel appelsien banaan en koek en 100cc fruitthee gedronken. dan gespeeld in mijn park en ben in slaap gevallen in mijn park. heb een uurtje geslapen, dan heeft mama om 18u00 mijn pamperke verschoond, k'had kaka gedaan. dan ben ik met mama eventjes buiten geweest om boodschappen. dan heeft mama mij in mijn park gezet en mij 100cc kamillethee gegeven.
21u30 : 100gr vanillepudding gegeten. dan heeft mama mijn pamperke verschoond. rond 22u00 heb ik 100cc kamillethee gedronken in mijn park. om 22u50 heeft mama mijn pamperke verschoond.en ik heb 80cc kamillethee gedronken en ben om 23u00 aldrinkend naar dromenland gegaan in mijn stoeltje.na een kwartiertje heeft papa mij boven in mijn bedje gelegd, waar ik mooi heb verder geslapen.
liseke
liseke
beheerder
beheerder

Aantal berichten : 536
Registratiedatum : 17-12-10

https://thedairy.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum