het dagboekhoekje
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

dinsdag 20 juli

Ga naar beneden

dinsdag 20 juli Empty dinsdag 20 juli

Bericht  liseke zo jan 09, 2011 12:05 pm

mama en ik zijn om 9u30 opgestaan. mama heeft mijn flesje klaargemaakt.
9u40 140cc nutrilon 3 gedronken, dan heeft mama mijn pamperke verschoond. dan heb ik gespeeld in mijn park. om 10u20 heb ik 50cc kamillethee gedronken in mijn park. om 11u00 heb ik 100cc roos veece gedronken in mijn stoeltje, terwijl mama bezig was. rond 11u30 hebben we ons klaargemaakt en zijn we achter boodschappen gegaan met mijn broer, onderweg heb ik 100cc fruitthee gedronken.
13u00 : 2 schellen hespeworst gegeten en 40cc roos veece gedronken.
13u20: naar dromenland gegaan in mijn stoeltje.mama heeft mij boven in mijn bedje gelegd, waar ik mooi heb verder geslapen tot 15u10. dan heeft mama mijn pamperke verschoond.
15u20 : 100gr aardbei yoghurt gegeten en 60cc roos veece gedronken , dan gespeeld , gebabbeld en naar tv gekeken. rond 17u00 100cc exotische drank gedronken, en mooi verder gespeeld. om 17u30 heb ik kaka gedaan, mama heeft mijn pamperke verschoond en mij 100cc exotische drank gegeven en mij in mijn park gezet, waar ik mooi heb zitten spelen en naar tv gekeken.
om 19u15 heeft mama alles klaargemaakt om mij te wassen in het grote bad. ik heb mooi gespeeld in het grote bad.dan heeft mama mij afgedroogd, een mooi pamperke aangedaan en mij ingewreven met olie.
19u30 : 70cc opvolgmelk met granen en banaan, dan gespeeld, gebabbeld en naar tv gekeken.
om 21u30 ben ik naar dromenland gegaan in mijn park. na een uurtje heeft papa mij boven in mijn bedje gelegd, waar ik mooi heb verder geslapen.
liseke
liseke
beheerder
beheerder

Aantal berichten : 536
Registratiedatum : 17-12-10

https://thedairy.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum