het dagboekhoekje
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

disndag 29 juni

Ga naar beneden

disndag 29 juni Empty disndag 29 juni

Bericht  liseke do dec 30, 2010 10:14 am

mama en ik zijn opgestaan om 9u00.
mama heeft mijn flesje klaargemaakt.
9u10 : 160cc nutrilon3 gedronken, dan heeft mama mijn pamperke verschoond.en mij in mijn park gezet, waar ik mooi heb zitten spelen en 100cc kamillethee gedronken en naar tv gekeken. om 11u00 heb ik 100cc roos veece gedronken.dan verder gespeeld in mijn park. om 11u30 had ik kaka gedaan, mama heeft mijn pamperke verschoond. dan heb ik in mijn stoeltje gezeten, terwijl mama bezig was.
12u30 : 80gr spagethi bolognese gegeten en 100cc roos veece gedronken. dan heb ik mooi verder gespeeld, gebabbeld en naar tv gekeken op vtm k'zoom.
om 13u20 heeft mama mij 100cc roos veece gegeven. heb 50cc gedronken en ben om 13u30 naar dromenland gegaan in mijn park. heb geslapen tot 14u20. dan heeft mama mijn pamperke verschoond en ik heb 50cc roos veece gedronken en dan mooi gespeeld in mijn park en vooral naar tv gekeken.
om 15u30 heeft mama mij 100cc roos veece gemaakt, heb alles uitgedronken. dan mooi verder gespeeld.
om 16u20 heeft mama mijn pamperke verschoond, k'had een klein beetje kaka gedaan (los)
16u30 : 100gr fruitpap gegeten: appel; appelsien banaan en koek en 100cc fruitthee gedronken. dan mooi verder gespeeld in mijn park. om 20u00 heeft mama mijn pamperke verschoond. ik heb ddan 30cc nutrilon3 gedronken en een schelletje salami met look gegeten. en dan nog eens 40cc kamillethee gedronken. om 20u40 ben ik naar dromenland gegaan, na een kwartiertje heeft papa mij boven in mijn bedje gelegd, waar ik mooi heb verder geslapen.
liseke
liseke
beheerder
beheerder

Aantal berichten : 536
Registratiedatum : 17-12-10

https://thedairy.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum