het dagboekhoekje
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

woensdag 30 juni

Ga naar beneden

woensdag 30 juni Empty woensdag 30 juni

Bericht  liseke do dec 30, 2010 10:30 am

mama is mij om 9u00 komen halen uit mijn bedje. mama was al vroeg op.mama heeft mijn pamperke verschoond en mijn flesje klaargemaakt.
9u15 : 180cc nutrilon3 gedronken . dan heeft mama mij in mijn park gezet, waar ik mooi heb zitten spelen, babbelen en naar tv gekeken en 100cc roos veece gedronken. rond 10u00 is oma gekomen bij mij, want mama moet naar de vdab. rond 12u30 was mama terug.
12u10 : 45gr rijst-kigroenten en 100cc roos veece gedronken. dan heb ik twee uurtjes geslapen.
15u00: 45gr rijst-kip-groenten gegeten en 80cc roos veece gedronken, dan gespeeld in mijn park. om 16u00 100cc fruitthee gedronken. mama heeft dan mijn pamperke verschoond.
om 17u00 wou mama mij yoghurt geven, ik wou het niet! mama heeft mijn pamperke verschoond, heb 100cc fruitthee gedronken. dan mooi gespeeld, gebabbeld en naar tv gekeken en rond 19u00 heb ik 100cc kamillethee gedronken in mijn park.
19u30 : 100gr bananen yoghurt gegeten, mama heeft mijn pamperke verschoond, k'had kaka gedaan. dan heb ik mooi verder gespeeld.
21u30 : 1 schelletje hespeworst gegeten en 60cc kamillethee gedronken. dan wat in mijn stoeltje gezeten. om 22u00 heeft mama mijn pamperke verschoond en 100cc kamillethee gemaakt voor mij, ik heb 60cc gedronken en ben om 22u10 naar dromenland gegaan in mijn stoeltje. na een kwartiertje heeft papa mij boven in mijn bedje gelegd, waar ik mooi heb verder geslapen.
liseke
liseke
beheerder
beheerder

Aantal berichten : 536
Registratiedatum : 17-12-10

https://thedairy.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum