het dagboekhoekje
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

zondag 27 juni

Ga naar beneden

zondag 27 juni Empty zondag 27 juni

Bericht  liseke do dec 30, 2010 8:33 am

mama en ik zijn om 9u30 opgestaan.mama heeft mijn pamperke verschoond en mijn flesje klaargemaakt.
9u40 : 200cc nutrilon3 gedronken, dan wat in mijn stoeltje gezeten. dan heeft mama mij in mijn park gezet, waar ik mooi heb zitten spelen,babbelen.
rond 13u40 heeft mama ons klaargemaakt om bij oma te gaan. ik heb bij oma 200 cc opvolgmelk met granen en banaan gedronken. ik heb veel rond gekropen bij oma en veel rond gewandeld aan mama haar handjes. we waren terug om 15u35.mama heeft drinken gemaakt voor mij. ik heb 20xx roose veece gedronken en ben om 15u45 in mijn stoeltje naar dromenland gegaan. ik werd wakker om 17u00.
ik heb 80cc roos veece gedronken , ik ben dan terug naar dromenland gegaan van 17u20 tot 19u00. dan heeft mama mijn pamperke verschoond, heb een stuk sandwiches gegeten en een schelletje hespeworst gegeten en 100cc roos veece gedronken. dan heb ik gespeeld in mijn park. om 21u10 had ik kaka hedaan, mama heeft mijn pamperke verschoond.
21u20 : aardbei yoghurt gegeten en 100cc kamillethee gedronken en verder gespeeld in mijn park, gebabbeld en naar tv gekeken. om 22u45 heeft mama mijn pamperke verschoond en ik heb 60cc kamillethee gedronken en ik begon opeens te wenen, mama weet niet waarom!om 23u20 ben ik naar dromenland gegaan. na een kwartiertje heeft papa mij boven in mijn bedje gelegd, waar ik mooi heb verder geslapen.
liseke
liseke
beheerder
beheerder

Aantal berichten : 536
Registratiedatum : 17-12-10

https://thedairy.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum