het dagboekhoekje
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

vrijdag 25 juni

Ga naar beneden

vrijdag 25 juni  Empty vrijdag 25 juni

Bericht  liseke do dec 30, 2010 6:41 am

om 10u00 zijn mama en ik opgestaan. mama heeft mijn flesje klaargemaakt en opgewarmd.
10u15 : 160cc nutrilon3 gedronken. dan heeft mama mijn pamperke verschoond . dan heb ik gespeeld in mijn park en naar tv gekeken.
rond 11u30 heb ik een tuckoek gegeten en 100cc exotische drank gedronken.dan wat in mijn stoeltje gezeten en 100cc exotische drank gedronken. ik zit nu te neuten en te neuten. wist mama maar waarom? mama heeft mij in mij park gezet, waar ik mooi heb zitten spelen en vooral naar tv gekeken. om 13u55 heeft mama mijn pamperke verschoond en ik heb 60cc fruitthee gedronken en ben om 14u00 in slaap gevallen in mijn stoeltje, heb geslapen tot 15u30.
dan heeft mama mijn pamperke verschoond.
15u45 : 140gr patatjes met prinsesseboontjes en rundvleesen 40cc fruitthee gedronken.
dan heeft mama ons klaargemaakt en we zijn met papa om boodschappen gegaan. thuisgekomen heb ik een halve sandwiches gegeten en 100cc fruitthee gedronken en gespeeld en naar tv gekeken.
20u00 : 130cc opvolgmelk en granen en baaan gedronken, mama heeft dan mijn pamperke verschoond en mij in mijn park gezet, waar ik mooi heb zitten spelen.
22u00 : 120cc opvolgmelk met granen en banaan gedronken en mooi verder gespeeld in mijn park en naar tv gekeken, het is nemo, ik kijk heel aandachtig hoor!!! en lach zelf met momenten.
om ;22u50 heeft mama mijn pamperke verschoond en mij kamillethee gemaakt, ik heb 80cc gedronken en ben om 23u25 in mijn eetstoel in slaap gevallen. na een kwartiertje heeft papa mij boven in mijn bedje gelegd, waar ik mooi heb verder geslapen.
liseke
liseke
beheerder
beheerder

Aantal berichten : 536
Registratiedatum : 17-12-10

https://thedairy.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum