het dagboekhoekje
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

zondag 20 juni 2010

Ga naar beneden

zondag 20 juni 2010 Empty zondag 20 juni 2010

Bericht  liseke zo dec 19, 2010 7:25 pm

10u30 : ik sta op met papa.en papa maakt nu mijn flesje klaar, er zit 200cc in. amaai ik heb ze helemaal leeggedronken, nu gaat papa mijn pamperke verschonen en dan ga ik spelen in mijn parkje. papa zet de tv alvast op vtm k' zoom voor mij.ik heb mooi zitten spelen, toen zijn nonkel martin met mijn tante tamara en haar zoon mike geweest.ik heb dan 200cc fruitthee gedronken en heb dan een halfuurtje geslapen. rond 15u15 heb ik 110gr fruitpap : appel, appelsien ,banaan en koek gegeten en 140cc exotische drank gedronken in mijn stoeltje, en dan wat bij nonkel martin op de schoot gezeten, en dan nog wat gespeeld ,gebabbeld en naar tv gekeken. om 20u30 heeft mama mijn pamperke verschoond en mijn pyama aangedaan.
20u35 : 250cc vanille-rijstpap gedronken en ben om 20u40 naar dromenland gegaan in mijn stoeltje.heb een uurtje geslapen. dan gespeeld in mijn park. om 23u00 had ik kaka gedaan, mama heeft mijn pamperke verschoond en heb 50cc kamillethee gedronken en dan nog mooi in mijn park gespeeld en naar tv gekeken.
liseke
liseke
beheerder
beheerder

Aantal berichten : 536
Registratiedatum : 17-12-10

https://thedairy.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum