het dagboekhoekje
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

zondag 13 juni 2010

Ga naar beneden

zondag 13 juni 2010 Empty zondag 13 juni 2010

Bericht  liseke zo dec 19, 2010 7:12 pm

rond 0u00 ben ik in mijn park in slaap gevallen. na een kwartiertje heeft papa mij boven in mijn bedje gelegd, waar ik mooi heb verder geslapen.
we zijn allemaal om 10u15 opgestaan, want we moeten gaan stemmen vandaag.allè, mama, papa en mijn broer he ! hihi : ik ben daar nog te klein voor he.mama heeft mijn flesje klaargemaakt.
10u30 : 180cc vanille-rijstpap gedronken. dan heeft mama mijn pamperke verschoond en ons allemaal klaargemaakt en we zijn vertrokken.
om 11u45 : waren we terug thuis. dan heb ik 10cc exotische drank gedronken. dan heb ik gespeeld in mijn park.
om14u00 : heb ik dan een stuk sandwiches gegeten en 30cc exotische drank gedronken.
om 14u40 heeft mama mijn pamperke verschoond.
15u00: pasta met courgette en kabeljauw, 80gr gegeten en 30cc exotische drank gedronken.
om 15u10 ben ik naar dromenland gegaan. terwijl ik sliep heeft mama mijn nageltjes geknipt. om 16u20 was ik wakker, dan gespeeld in mijn park.
18u00 : yoghurt met aardbei,115 gr gegeten. dan heeft mama mijn pamperke verschoond en mij in mijn park gezet, waar ik mooi heb zitten spelen, vertellen en naar tv gekeken. om 21u50 heeft mama mijn pamperke verschoond en mijn pyama aangedaan.
22u00 170cc vanille-rijstpap gedronken en ben om 22u10 in slaap gevallen in mijn stoeltje.
liseke
liseke
beheerder
beheerder

Aantal berichten : 536
Registratiedatum : 17-12-10

https://thedairy.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum