het dagboekhoekje
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

vrijdag 18 juni 2010

Ga naar beneden

vrijdag 18 juni 2010 Empty vrijdag 18 juni 2010

Bericht  liseke zo dec 19, 2010 7:18 pm

om 10u30 is papa mij komen halen uit mijn bedje.mama en papa waren al vroeg wakker.0papa heeft mijn flesje klaargemaakt en opgewarmd.
ik heb 180cc nutrilon3 gedronken. dan heeft papa mijn pamperke verschoond en mij in mijn park gezet. mama was naar de huisarts omdat ze altijd pijn had waar de tand vorige week was getrokken. mama zit met een ontsteking waar de tand heeft gezeten.
dan heb ik rond 12u40 , 50cc kamillethee gedronken. om 14u30 heeft mama mijn kleertjes aangedaan en we zijn met papa om boodschappen gegaan, onderweg heb ik een uurtje geslapen.
17u00 : 115 gr aardbei yoghurt gegeten en 100cc exotische drank gedronken. dan heb ik gespeeld in mijn park. om 19u00 heb ik kaka gedaan, mama heeft mijn pamperke verschoond, dan heeft mama me wat in mijn stoeltje gezet, waar ik 100cc exotische drank heb gedronken. dan verder gespeeld in mijn park. om 20u00 ben ik in slaap gevallen in mijn park , en heb geslapen tot 20u45. dan heeft mama mijn pamperke verschoond en mijn pyama aangedaan.
21u15: 250cc vanille-rijstpap gedronken. dan heb ik mooi gespeeld in mijn park.om 23u15 heeft mama mijn pamperke verschoond en ik heb 60cc kamillethee gedronken in mijn stoeltje. dan heb ik nog wat gespeeld in mijn park.
liseke
liseke
beheerder
beheerder

Aantal berichten : 536
Registratiedatum : 17-12-10

https://thedairy.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum