het dagboekhoekje
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

dinsdag 1 juni 2010

Ga naar beneden

dinsdag 1 juni 2010 Empty dinsdag 1 juni 2010

Bericht  liseke zo dec 19, 2010 5:58 pm

om 0u20 had ik veel kaka gedaan, papa heeft mijn pamperke verschoond en een mooie pyama aangedaan. dan heb ik nog eens 100cc kamillethee gedronken. en ben dan eindelijk om 1u00 in mijn stoeltje naar dromenland gegaan.
om 11u00 ben ik wakker geworden. mama heeft mijn pamperke verschoond en mijn flesje klaargemaakt.

11u15 180cc nutrilon 3 gedronken. dan heeft mama ons klaargemaakt en we zijn om boodschappen gegaan.onderweg heb ik een half uurtje geslapen.
15u30 : 150gr aardappelen ,bloemkool en blinde vinken en 70cc fruitthee gedronken, dan verder gespeeld in mijn park en wat samen met mama gespeeld.
18u00 : heeft mama mijn pamperke verschoond en mij fruitthee gemaakt. ik heb 60cc gedronken en ben om 18u15 in mijn stoeltje naar dromenalnd gegaan. heb geslapen tot 20u15.
papa heeft mijn pamperke verschoond en mijn flesje opgewarmd.
20u30 : 130cc vanille rijstpap gedronken en wat in mijn stoeltje gezeten, terwijl papap bezig is, mama is naar de tandarts. dan heb ik gespeeld in mijn park.
om 22u00 heb ik kaka gedaan, papa heeft mijn pamperke verschoond en mij een kruippakje aangedaan. dan heb ik 100cc kamillethee gedronken.
23u00 : 100gr bananen yoghurt gegeten en dan verder gespeeld in mijn park.
liseke
liseke
beheerder
beheerder

Aantal berichten : 536
Registratiedatum : 17-12-10

https://thedairy.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum