het dagboekhoekje
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

dinsdag 6 oktober 2009

Ga naar beneden

dinsdag 6 oktober 2009 Empty dinsdag 6 oktober 2009

Bericht  liseke za dec 18, 2010 5:03 pm

mama is mij komen halen om 7u30 uit mijn bedje.mama heeft mijn kleertjes aangedaan en heb dan mijn flesje â leeggedronken.rond 8u10 heeft mama ons dan klaargemaakt om te vertrekken naar linda.we hadden opnieuw problemen met de bus.we zijn met tram 1 gegaan.ik kwam al slapend toe,maar werd al vlug wakker.toen ik er een maal was.ik heb rondgekeken in mijn stoeltje.toen ik opeens begon te neuten en aangezien ik altijd in slaap val als linda eten maakt stopt ze mij in bed.maar ik wou helemaal niet slapen van deze keer! ik heb nog veel rondgekeken naar de andere kindjes.
11uur lunch: patatjes met courgette,3/4 op, veel gedronken en boerke gelaten.dan op oma haar schoot,rond gekeken,terwijl linda voor de andere kindjes zorgde en zo ben ik in slaap gevallen.11u45: naar dromenland.
12u30 efkens wakker ,tuutje gekregen en ik slaap verder zzzzzz
15uur: wakker met een lieve lach.
fruitpapa: banaan,appel halve appelsien en koeken,alles flink opgesmuld met veel gebabbel,da's heel leuk.
16uur ik ben weeral moe!slaapwel!
17u30 ik word wakker gemaakt want papa is er en ik lach meteen naar iedereen.... was met papa maar thuis om19uur.en waren weeral problemen met de bus. toen mama thuiskwam heeft ze mijn flesje opgewarmd en hen het helemaal leeggedronken. dan heb ik zitten spelen en vertellen en wat zitten neuten. om 21u30 heb i, 70 cc fruitthee gedronken en daarna verder gespeeld in mijn stoeltje, en ben dan eindelijk om 22u30 in slaap gevallen.
liseke
liseke
beheerder
beheerder

Aantal berichten : 536
Registratiedatum : 17-12-10

https://thedairy.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum