het dagboekhoekje
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DINSDAG 20 OKTOBER 2009

Ga naar beneden

DINSDAG 20 OKTOBER 2009 Empty DINSDAG 20 OKTOBER 2009

Bericht  liseke za dec 18, 2010 5:16 pm

vandaag zijn mama en ik om 8u30 opgestaan. papa had mama een berichtje gestuurd dat hij onderweg was naar huis.hij is ook ziek.mama heeft linda laten weten dat papa ook ziek is en dat ik deze week niet bij haar kan gaan. ik blijf de ganse week bij mama en papa.
om 9 uur heeft mama mij mijn flesje pap gegeven. heb maar de helft uitgedronken. heb dan zitten spelen , babbelen en neuten in mijn stoeltje. om 10u20 ben ik naar dromenland gegaan. om 11 uur wakker. dan heb ik zitten spelen in mijn stoeltje. papa mag ook deze week niet meer gaan werken.
12u30 : paptatjes met broccoli en kalkoen , 200 gr , alles op! en een klein beetje gedronken. dan heb ik zitten lachen , vertellen aan papa. zo ben ik om 13 uur in slaap gevallen. toen ik om 13u40 wakker werd, was mijn oma er juist. dan heb ik zitten spelen en babbelen in mijn stoeltje.
15u30 : een half potje fruitpap, bannan appel koek 100 gr en wat gedronken. dan heb ik verder gespeeld en ben om 16 uur naar dromenland gegaan tot 17 uur. en heb dan liggen rollebolle in mijn park.
om 18u20 heb ik de tweede helftvan mijn fruitpap 100 gr opgegeten.
dan heb ik in mijn stoeltje zitten spelen en vertellen en vooral zitten neuten. mama heeft mij dan in mijn park gelegd. waar ik gans de tijd heb liggen neuten. niks was goed voor mij vandaag.
om 20 uur heb ik mijn laatste flesje pap gedronken. heb dan verder zitten spelen in mijn stoeltje en wat naar tv gekeken.
om 22u20 ben ik naar dromenland gegaan.
liseke
liseke
beheerder
beheerder

Aantal berichten : 536
Registratiedatum : 17-12-10

https://thedairy.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum