het dagboekhoekje
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

VRIJDAG 23 OKTOBER 2009

Ga naar beneden

VRIJDAG 23 OKTOBER 2009 Empty VRIJDAG 23 OKTOBER 2009

Bericht  liseke za dec 18, 2010 5:17 pm

vandaag zijn we om 9 uur opgestaan. om 9u15 heb ik 80 cc pap gedronken.dan is mama naar de huisarts geweest. ik ben bij papa gebleven, heb zitten vertellen aan papa, en heb dan een uurtje geslapen. toen mamaterug was, werd ik juist wakker. ik heb zitten vertellen en spelen in mijn stoeltje. mama mag volgende week nog niet gaan werken.ik mag nog een weekje bij mama blijven.
13 uur : patatjes met broccolli en kip, alles op ! 200 gr en heb 20cc thee gedroken.dan heb ik zitten spelen in mijn stoeltje.dan heeft mama mij in mijn park gelegd, waar ik heb liggen rollebolle en heb een uurtje geslapen.
17 uur fruitpap: banaan, appel, koek, alles op! 200 gr en heb wat gedronken en heb dan liggen spelen en babbelen in mijn park en daarna wat in mijn stoeltje gespeeld. mijn tante anita en pepe nicolas zijn geweest.ik heb dan een half uurtje geslapen en heb dan verder gespeeld in mijn stoeltje.
21 uur: 180cc chocokindermeel gedronken en ben om 22 uur naar dromenland gegaan.
liseke
liseke
beheerder
beheerder

Aantal berichten : 536
Registratiedatum : 17-12-10

https://thedairy.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum