het dagboekhoekje
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

dinsdag 13 oktober 2009

Ga naar beneden

dinsdag 13 oktober 2009 Empty dinsdag 13 oktober 2009

Bericht  liseke za dec 18, 2010 5:11 pm

mama is mij komen halen om 7u30 uit mijn bedje.dan heb ik de helft van mijn flesje leeggedronken.dan wat in mijn stoeltje gezeten.om 8uur heeft mama ons klaargemaakt en om 8u15 zijn we vertrokken naar linda. ik sliep toen ik toekwam bij linda,maar even later was ik al wakker.we zijn met 6 kindjes vandaag.rune is er ook,hij is 17 dagen ouder dan ik.maar hij zit al;maar voor de rest is hij niet zo flink hoor! hij weent veel,hij moet nog wennen he!
11u patatjes met chinese kool ,de helft was nog niet op of ik viel al in slaap.
11u30 naar dromenland.
12u30 rune heeft mij wakker geweend,maar ik krijg mijn tuutje en ik slaap rustig verder.
14u30 wakker
15u fruitpap:banaan appelsien halve appel,2 koeken.alles op opgesmuld in geen tijd.dan spelen op de matras en in mijn stoeltje.toen lala wegging wou michelle mee,de rest was al lang weg en toen heeft linda mijn muts aangedaan en mij in een deken gewikkeld en ik lag zo heerlijk te genieten.dat ik het niet zo leuk vond toen we binnenkwamen en ik er weer uitgehaald werd.maar ik kan al vlug weer lachen hoor!zo'n lief schatteke ben ik.papa en ik waren just 5 minuten thuis als mama ook thuiskwam.ik heb zitten vertellen aan papa.mama heeft ondertussen alles klaargemaakt om mij te wassen.ik wou niet zitten in mijn badje,maar liggen.om 20u heb ik mijn flesje pap leeggedronken,dan heb ik zitten spelen en vertellen in mijn stoeltje.om 22u ben ik naar dromenland gegaan.
liseke
liseke
beheerder
beheerder

Aantal berichten : 536
Registratiedatum : 17-12-10

https://thedairy.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

Permissies van dit forum: