het dagboekhoekje
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

donderdag 15 juli

Ga naar beneden

donderdag 15 juli  Empty donderdag 15 juli

Bericht  liseke zo jan 09, 2011 8:32 am

heb 50cc kamillethee gedronken, ik lag te vechten tegen mijn slaap en om 0u40 ben ik dan eindelijk in slaap gevallen.
mama en ik zijn om 7u45 opgestaan.mama heeft mijn flesje klaargemaakt.
8u00: 100xx nutrilon3 gedronken. dan heeft mama mijn pamperke verschoond en mij in mijn park gezet,waar ik mooi heb zitten spelen.
om 10u30 heeft mama mijn pamperke verschoond en heb 100cc fruitthee gedronken.dan heb ik gespeeld, maar vooral ziteen en liggen neuten in mijn park.
om 11u40 heeft mama mijn pamperke verschoond.
11u50 : 140gr patatjes met boerekool en rundsvlees gegeten en 90cc roos veece gedronken en ben om 12u05 naar dromenland gegaan in mijn stoeltje, heb geslapen tot 14u20.
mama heeft mijn pamperke verschoond en 100cc fruitthee gemaakt. ik heb alles uitgedronken.dan gespeeld in mijn park.
om 15u00 heb ik een tux koek gegeten en 100cc fruitthee gedronken en dan mooi gespeeld, gebabbeld, gedanst en naar tv gekeken. rond 16u30 heeft mama mijn pamperke verschoond. heb dan een stuk sandwiches gegeten en 100cc fruitthee gedronken en mooi verder gespeeld in mijn park. dan wat bij mama en papa in de grote zetel gezeten. om 19u30 heb ik frietjes gegeten samen met mama en papa en mijn grote broer en heb 100cc kamillethee gedronken en dan verder gespeeld in mijn park.om 20u50 heeft mama mijn pamperke verschoond.
20u55 : 150cc opvolgmelk met banaan en granen en ben aldrinkend naar dromenland gegaan in mijn stoeltje . na een half uurtje heeft papa mij boven in mijn bedje gelegd, waar ik mooi heb verder geslapen.
liseke
liseke
beheerder
beheerder

Aantal berichten : 536
Registratiedatum : 17-12-10

https://thedairy.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum