het dagboekhoekje
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

ZATERDAG 24 OKTOBER 2009

Ga naar beneden

ZATERDAG 24 OKTOBER 2009 Empty ZATERDAG 24 OKTOBER 2009

Bericht  liseke za dec 18, 2010 5:18 pm

ik heb lang geslapen. we zijn om 9 uur opgestaan. om 9u30 heb ik mijn flesje pap voor de helft leeggedronken, dan heb ik zitten spelen in mijn stoeltje.opeens begon ik te neuten, want ik had kaka gedaan.mama heeft mijn pamperke verschoond, en dan heb ik verder gespeeld in mijn stoeltje.om 10 uur ben ik naar dromenland gegaan.
om 11 uur wakker heb zitten spelen
12u30 patatjes met andyvie en kip 70 gr, niet veel gegeten, 40 cc thee gedronken.
13uur naar..... zzzz.... dromenland.
13u45 wakker
ik heb een petite servais gegeten met bananensmaak. dan zijn we boodschappen weest doen. onderweg ben ik in slaap gevallen.
17 uur : wakker
17u45 : fruitpap : banaan, appelsien en koek, alles op! en heb wat gedronken. dan heb ik zitten spelen in mijn stoeltje, en wat zitten neuten. heb een uurtje geslapen.heb dan wat gespeeld in mijn park.
om 21 uur heb ik mijn laatste flesje leeggedronken en een boerke gelaten.en heb kaka gedaan juist erna. papa heeft mijn pamperke verschoond en heb verder gespeeld in mijn stoeltje en heb zitten vertellen en babbelen.
om 22 uur ben ik naar dromenland gegaan.
liseke
liseke
beheerder
beheerder

Aantal berichten : 536
Registratiedatum : 17-12-10

https://thedairy.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum