het dagboekhoekje
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

zaterdag 3 oktober 2009

Ga naar beneden

zaterdag 3 oktober 2009 Empty zaterdag 3 oktober 2009

Bericht  liseke za dec 18, 2010 4:47 pm

ik was al vroeg wakker deze morgen .mama vond het nog wat te vroeg om op te staan.ik heb bij mama en papa in het grote bed nog wat geslapen.om 9u15 heb ik dan mijn flesje iets meer dan de helft leeg gedronken.dan heb ik gespeeld in mijn stoeltje.dan heb ik een beetje geslapen.12u30 patatjes met wortelen en bloemkool.alles op! veel gedronken.dan heb ik een boerke gelaten en heb dan verder gespeeld in mijn stoeltje.dan is mama achter boodschappen gegaan en ik ben bij papa gebleven.heb zitten vertellen aan papa en ben zo in slaap gevallen.om 16u00 fruitpapa:banaan,appel,appelsien,koek.alles op! en wat gedronken.dan heb ik in mijn stoeltje gespeeld in mijn park en naar tv gekeken.rond 19uur heeft mama mijn pyama aangedaan en om 19u30 heb ik mijn laatste flesje leeg gedronken.dan heb ik nog wat zitten spelen in mijn park.om 20u15 ben ik in slaap gevallen. na een uurtje was ik weer wakker en heb dan zitten neuten en neuten.mama heeft mij nog wat drinken gegeven.om 22u15 ben ik eindelijk in slaap gevallen.
liseke
liseke
beheerder
beheerder

Aantal berichten : 536
Registratiedatum : 17-12-10

https://thedairy.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum