het dagboekhoekje
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

zaterdag 10 oktober 2009

Ga naar beneden

zaterdag 10 oktober 2009 Empty zaterdag 10 oktober 2009

Bericht  liseke za dec 18, 2010 5:07 pm

ik was al wakker geworden om 5u30 en lag te wenen,ik lag op mijn buik.mama heeft mij goed gelegd en mijn tuutje gegeven en ben terug in slaap gevallen. om 8u zijn mama en ik opgestaan. alle andere dimitri;papa, en glen,glen das mijn stiefbroer,die is voor het weekend bij ons. mama heeft mijn flesje pap klaargemaakt.ik heb het helemaal leeggedronken.dan heb ik zitten spelen en neuten in mijn stoeltje. ik ben om 9u45 in mijn stoeltje in slaap gevallen.
10u30 wakker. ik heb zitten spelen en vertellen in mijn stoeltje.
11u45 patatjes met groene groenten 110 gr gegeten en veel gedronken.dan heb ik wat zitten spelen en vertellen. om 13u ben ik naar dromenland gegaan en terwijl ik sliep zijn we om boodschappen gegaan.toen we thuiskwamen 15u30 heb ik 100 gr fruitpap gegeten en veel gedronken en een boerke gelaten.dan heeft mama mijn pamperke verschoond en mama heeft mij in mijn park gelegd, waar ik mooi lag te spelen en te vertellen .
om 17u15 ben ik op mijn buikje in slaap gevallen.om 17u45 heb ik de andere 100gr fruitpap opgegeten.dan heeft mama mij in mijn stoeltje gezet en heb ik zitten spelen en neuten en heb een half uurtje geslapen.
om 21u heb ik mijn laatste flesje pap( chocokindermeel) 180cc volledig leeggedronken.mmmm wat was dat lekker! deze pap wil ik nog. dan heb ik nog wat zitten spelen in mijn stoeltje en heb wat zitten neuten.ben dan om 21u40 eindelijk naar dromenland gegaan.
liseke
liseke
beheerder
beheerder

Aantal berichten : 536
Registratiedatum : 17-12-10

https://thedairy.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum