het dagboekhoekje
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

maandag 21 juni 2010

Ga naar beneden

maandag 21 juni 2010 Empty maandag 21 juni 2010

Bericht  liseke zo dec 19, 2010 7:25 pm

om 0u50 ben ik in slaap gevallen in mijn park en papa is ook in slaap gevallen hihihi!!!
om 10u10 zijn mama en ik opgestaan. mama heeft mijn flesje klaargemaakt en opgewarmd.
10u15: 200cc nutrilon3 gedronken. dan heeft mama mijn pamperke verschoond en heeft mama mij in mijn park gezet.waar ik mooi heb zitten spelen, babbelen en naar tv gekeken en 100cc fruitthee gedronken. om 14u00 heeft mama mijn pamperke verschoond en mijn kleertjes aangedaan en ons klaargemaakt, en we zijn met papa om boodschappen gegaan.onderweg heb ik een halve sandwiches gegeten en 100cc fruitthee gedronken, dan ben ik in slaap gevallen in mijn buggy rond 16u00 en heb geslapen tot 18u00. dan heeft mama mijn pamperke verschoond en ik heb 100cc fruitthee gedronken en heb dan gespeeld met mijn nieuwe dansende teletubbie.21u30: 160gr patatjes met bloemkool-witte saus en worst gegeten en 100cc fruitthee gedronken en dan verder gespeeld in mijn park en naar tv gekeken. om 22u45 heeft mama mijn pamperke verschoond, k'had kaka gedaan, en mama heeft mijn pyama aangedaan. ik heb 160cc kamillethee gedronken en 120gr bananen petiteservais gegeten en dan mooi verder gespeeld met mijn nieuw speelgoed.
liseke
liseke
beheerder
beheerder

Aantal berichten : 536
Registratiedatum : 17-12-10

https://thedairy.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum