het dagboekhoekje
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

zaterdag 5 juni 2010

Ga naar beneden

zaterdag 5 juni 2010 Empty zaterdag 5 juni 2010

Bericht  liseke zo dec 19, 2010 6:05 pm

ik ben dan eindelijk om 2u00 in slaap gevallen.
om 11u45 zijn papa en ik opgestaan. eerst mijn pamperke v erschoond en nu eten zie.
ik heb 130cc nutrilon 3 gedronken.
nu ga ik wat spelen in mijn parkje en papa zet de tv op vtm k'zoom. dus kan ik ook kijken naar tv als ik wil.
13u30 : papa neemt me mee naar de keueken en geeft me 100cc fruitthee gemaakt.
ik wordt moe van het drinken , geloof ik, want heb zin om te slapen. maar zo moe was ik toch niet, want ik heb gespeeld in mijn park.
om 14u40 heb ik kaka gedaan en heb 150cc roos veece gedronken in mijn stoeltje.en ben naar dromenland gegaan om 15u10 en heb geslapen tot 17u00.
17u15 : patatjes met erwten en wortelen en kip, 100 gr gegeten en 30cc roos veece gedronken.dan heeft mama mijn pamperke verschoond en mij in mijn park gezet.
19u00 : 40cc exotische drank gedronken en een wtuk sandwoches gegeten.
om 20u15 had ik kaka gedaan , mama heeft mijn pamperke verschoond en mijn flesje klaargemaakt.
20u30 : 150cc opvolgmelk met granen en banaan gedronken en op mama haar schoot gezeten.
22u00 : 120cc opvolgmelk met granen en baan gedronken, en ik bleef maar neuten en neuten. nog wat op mama haar schoot gezeten en dan rond 22u50 , 100cc kamillethee gedronken en ben dan eindelijk naar dromenland gegaan.
liseke
liseke
beheerder
beheerder

Aantal berichten : 536
Registratiedatum : 17-12-10

https://thedairy.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum