het dagboekhoekje
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

zaterdag 12 juni 2010

Ga naar beneden

zaterdag 12 juni 2010 Empty zaterdag 12 juni 2010

Bericht  liseke zo dec 19, 2010 7:12 pm

0u30 was ik al weer wakker. na een half uurtje ben ik weer naar dromenland gegaan. mama en ik zijn om 10u20 opgestaan. mama heeft mijn flesje klaargemaakt en opgewarmd.
10u30 : 140cc vanille- rijstpap gedronken. dan had ik kaka gedaan en mama heeft mijn pamperke verschoond en mijn kleertjes aangedaan. dan heb ik gespeeld in mijn park. om 12u30 : heb ik een tuxkoek gegeten en 60cc exotische drank gedronken en dan verder gespeeld.
om 13u40 : heb ik 60cc exotische drank gedronken en dan verder gespeeld in mijn park, gebabbeld en naar tv gekeken.
om 15u00 ben ik naar dromenland gegaan in mijn stoeltje. heb geslapen tot 15u45. dan heeft mama ons klaargemaakt en zijn we met papa om boodschappen gegaan. onderweg heb ik een halve sandwiches gegeten en 100cc exotische drank gedronken. om 17u30 ben ik onderweg in slaap gevallen. thuis gekomen sliep ik nog. heb geslapen tot 18u50. dan heeft mama mijn eten gewarmd.
19u00 : 80gr macaroni met tomaat en ham gegeten en 30cc fruitthee gedronken. dan heeft mama mijn pamperke verschoond en mij in mijn park gezet. heb een tux koek gegeten en 60cc fruitthee gedronken.
om 22u00 had ik kaka gedaan, papa heeft mijn pamperke verschoond en mijn pyama aangedaan.
22u20 : 125vv nutrilon3 gedronken. dan gespeeld in mijn park.
23u30 : pap zit bij mij en probeert mij in slaap te laten vallen. ik heb nog wat drinken gekregen, 100cc kamillethee en alles uitgedronken. papa heeft mij nog wat in mijn park gezet, k'was nog niet zo moe.
liseke
liseke
beheerder
beheerder

Aantal berichten : 536
Registratiedatum : 17-12-10

https://thedairy.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum