het dagboekhoekje
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

VRIJDAG 16 OKTOBER 2009

Ga naar beneden

VRIJDAG 16 OKTOBER 2009 Empty VRIJDAG 16 OKTOBER 2009

Bericht  liseke za dec 18, 2010 5:14 pm

om 7u40 is mama mij komen halen .mama heeft mijn kleertjes aangedaan en ik heb mijn flesje leeggedronken. dan heb ik nog wat zitten spelen en vertellen in mijn stoeltje.
om 8u10 heeft mama ons klaargemaakt en om 8u15 zijn we vertrokken naar linda.
ik ben heel vrolijk toegekomen en heb al kaka gedaan. dan lig ik te rollebollen en te vertellen. tot mij moe wordt, dan in mijn relax.
11uur lunch: patatjes met wortelen en een stukje vis. ik wil niks eten, heb een beetje gedronken en een grote boer gelaten en val in slaap in oma's armen.
13u40 wakker. ik heb mijn eten 3/4 opgegeten met rune naast mij.hij moest nogal kijken hoor. nu lig ik te spelen, naast hem en hij zit wat te neuten.
papa is mij vroeg komen halen vandaag.
toen ik met papa thuis was. sliep ik nog. dan heb ik zitten vertellen aan papa. om 18uur heeft papa mij mijn fruitpap gegeven.daarna heb ik verder gespeeld en zitten vertellen. om 20uur ben ik naar dromenland gegaan.
om 21 uur was ik weer wakker.
om 22 uur heb ik mijn flesje leeggedronken en om 22u15 ben ik weer naar dromenland gegaan.
liseke
liseke
beheerder
beheerder

Aantal berichten : 536
Registratiedatum : 17-12-10

https://thedairy.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum