het dagboekhoekje
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

vrijdag 2 oktober 2009

Ga naar beneden

vrijdag 2 oktober 2009 Empty vrijdag 2 oktober 2009

Bericht  liseke za dec 18, 2010 4:46 pm

ik ben om 8uur opgestaan en heb mijn flesje leeggedronken.dan heb ik zitten spelen in mijn stoeltje.dan opeens begon ik te wenen.mama heeft mij eventjes getroost.en ben dan op 10u40 op mama haar schoot in slaap gevallen.mama heeft me stilletjes in mijn park gelegd.11u45 heb ik patatjes met spinazie gegeten.alles op!en een beetje gedronken.dan heb ik wat naar tv gekeken in mijn stoeltje.om 13u45 zijn we naar de stad geweest achter kousjes voor mij.toen we thuiskwamen sliep ik nog.
15u45 fruitpap:banaan,appel,appelsien en koek.alles op! en wat gedronken.daarna heb ik zitten spelen en vertellen aan mama en papa.mama heeft me na een half uurtje in mijn park gelegd waar ik mij op mijn buikje draaide en weer op mijn rug.om 17u45 ben ik in slaap gevallen, van het draaien en keren werd ik zo moe.om 18u40 was ik wakker en heeft mama mijn pyama aangedaan en dan heeft mama mij in mijn stoeltje gezet.ik heb zitten spelen en vertellen.20u00 een half flesje pap gedronken en heb dan verder gespeeld en verteld.om 21u30 ben ik in slaap gevallen.om 22u30 werd ik weer wakker.ik heb wat gedronken en na veel neuten ben ik om 23u15 terug in slaap gevallen.
liseke
liseke
beheerder
beheerder

Aantal berichten : 536
Registratiedatum : 17-12-10

https://thedairy.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum