het dagboekhoekje
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

vrijdag 9 oktober 2009

Ga naar beneden

vrijdag 9 oktober 2009 Empty vrijdag 9 oktober 2009

Bericht  liseke za dec 18, 2010 5:06 pm

ik was al twee uur wakker.mama en ik zijn opgestaan.papa is elke morgen al vertrokken naar zijn werk.papa vertrekt alke morgen om 5 uur. mama heeft mij aangekleed en om 7u30 heb ik mijn flesje leeggedronken.dan heeft mama mijn boekentasje klaargestoken. en ik heb wat gespeeld in mijn stoeltje. om 8u15 heeft mama ons klaargemaakt en we zijn dan naar linda vertrokken. heel de morgen leuk gespeeld en gelachen.wat is het leven heerlijk!maar rond etenstijd werd ik boos .ik snokte aan mijn tuut en linda dacht dat ik honger had.maar toch wou ik eerst helemaal niet eten. later heeft ze nog eens geprobeerd en toen heb ik wel gegeten,maar niet van harte.
11u30 lunch: patatjes met wortelen.
12u slapen
papa is mij komen halen,onderweg ben ik in slaap gevallen.thuisgekomen sliep ik nog.
17u fruitpap: banaan appel appelsien en koek,alles op! en heb veel gedronken.daarna heb ik zitten spelen en vertellen aan papa en heb wat zitten neuten.om 19u heb ik mijn flesje leeggedronken en ben in slaap gevallen.om 21u was ik terug wakker.heb wat thee gedronken , dan heb ik wat naar tv gekeken.ben om 22u in slaap gevallen.
liseke
liseke
beheerder
beheerder

Aantal berichten : 536
Registratiedatum : 17-12-10

https://thedairy.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum