het dagboekhoekje
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

WOENSDAG 26 mei 2010

Ga naar beneden

WOENSDAG 26 mei 2010 Empty WOENSDAG 26 mei 2010

Bericht  liseke zo dec 19, 2010 5:54 pm

om 0u50 heeft mama mijn pamperke verschoond, en heb ik 70cc kamillethee gedronken. en ben om 1u05 naar dromenland gegaan in mijn stoeltje. na een kwartiertje heeft papa mij boven in mijn bedje weest leggen.
10u30: papa en ik zijn opgestaan en ik ga nu eerst eten, nutrilon3. veel eet ik niet, heb er geen zin in, want heb maar 50cc gedronken. nu gaan we kijken naar mijn pamperke en dan een beetje spelen in mijn park.
11u30: ik en papa gaan even buiten en doen zijn ziekte briefje op de post!!
12u15 : papa zet me in mijn stoeltje, want ik word moe, dus maakt papa 100cc fruitthee voor mij en die heb ik helemaal leeg gedronken.dan heb ik verder gespeeld in mijn park en naar tv gekeken.om 13u45 ben ik in slaap gevallen in mijn park en heb geslapen tot 15u20.
15u30 : fruitpap: appel, appelsien,banaan en koek,110gr gegeten en 100cc fruitthee gedronken. dan gespeeld en naar tv gekeken, maar ook zitten neuten. om 17u00 heb ik kaka gedaan, papa heeft mijn pamperke verschoond.
17u30 : 100cc exotische drank gedronken . dan heb ik mooi gespeeld in mijn park en een tux koek gegeten.
20u00: aardpuree ,spinazie in de roomsaus en biefstuk,190gr gegeten en 160cc kamillethee gedronken, dan verder gespeeld in mijn park en ben om 21u00 in slaap gevallen in mijn park, heb geslapen tot 23u55. mama heeft mijn pamperke verschoond.
liseke
liseke
beheerder
beheerder

Aantal berichten : 536
Registratiedatum : 17-12-10

https://thedairy.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum