het dagboekhoekje
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

WOENSDAG 3 MAART 2010

Ga naar beneden

WOENSDAG 3 MAART 2010 Empty WOENSDAG 3 MAART 2010

Bericht  liseke zo dec 19, 2010 10:46 am

mama en ik zijn om 7u30 opgestaan, mama heeft mijn flesje klaargemaakt. ik heb om 7u45 ,130cc nutrilon2+cacao poeder gedronken.dan heb ik wat in mijn stoeltje gezeten.om 8u00 heeft mama mijn pamperke verschoond en mijn kleertjes aangedaan en om 8u10 heeft mama mij klaargemaakt en we zijn vertrokken naar linda. om 9u10 ben ik toegekomen en ik sliep juist 10 minuutjes heb nog geslapen tot 9u50.ik ben weer wakker geweest vannacht zei mama.dat heeft niet he!anders zouden ze mij misschien vergeten, hahaha! ik ben direct vrolijk en speel en vertel.
11u00 : luch : patatjes met witloof en biefstuk, alles op.water gedronken en een koekje gesnoept.kaka gedaan, schommelen en ......
12u00 slapen.
13u30 wakker samen met rune .ik ben niet zo goed gezind en rune ook niet.
15u00 fruitpap banaan halve appel halve kiwi en koek.alles op.dan maken we ons klaar om te gaan wandelen.david met rune en linda met nouska en mij.rune en ik vallen al vlug in slaap.en slapen nog een tijdje door als we terug thuis komen.dan drinken we water en eet rune zijn boterham en ik sabbel op korstjes.en ik ben nog bezig als mama mij komt halen.
mama is mij om 16u30 komen halen.ik was gans de weg wakker.we waren thuis om 17u30. mama heeft mijn pamperke verschoond, ik heb dan gespeeld in mijn park. om 19u00 had ik kaka gedaan en papa heeft mijn pamperke verschoond, en mij dan in mijn eetstoel gezet. ik heb om 20u00, 140cc opvolgmelk+granen en banaan gedronken.dan nog wat gespeeld in mijn park.om 20u00 ben ik naar dromenland gegaan in mijn stoeltje.na een goed uurtje was ik wakker.k'had kaka gedaan en mama heeft mijn pamperke verschoond en heb gespeeld in mijn park.om 21u30 had ik weer kaka gedaan en mama heeft opnieuw mijn pamperke verschoond. dan heeft papa mij om 22u00 kamillethee gegeven, dan nog gespeeld in mijn park en ben om 23u30 in mijn park in slaap gevallen.
liseke
liseke
beheerder
beheerder

Aantal berichten : 536
Registratiedatum : 17-12-10

https://thedairy.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum