het dagboekhoekje
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

WOENSDAG 19 MEI 2010

Ga naar beneden

WOENSDAG 19 MEI 2010 Empty WOENSDAG 19 MEI 2010

Bericht  liseke zo dec 19, 2010 5:51 pm

we zijn om 10u00 opgestaan. mama heeft mijn pamperke verschoond en mijn flesje klaargemaakt en opgewarmd. dan heb ik wat gespeeld in mijn park. ik had om 10u15 natuurlijk 160cc vanille-rijstpap gedronken he! dan hebben we onze kleren aangedaan en we zijn om boodschappen gegaan met papa. thuisgekomen had ik kaka gedaan, mama heeft mijn pamperke verschoond. dan heb ik een stuk sandwiches gegeten en 80cc boomgaardfruitdrank gedronken, en ben om 14u00 naar dromenland gegaan tot 15u30.
15u45 : macaroni schotel met ham en kaas, 140gr gegeten en 50cc boomgaardfruitdrank gedronken. dan heeft mama mijn pamperke verschoond en ik heb dan gespeeld, gebabbeld en naar tv gekeken. om 17u10 heb ik 170cc boomgaardfruitdrank gedronken en een tux koek gegeten . om 18u00 heeft mama mijn pamperke verschoond en dan heb ik verder gespeeld , maar vooral naar k'zoom gekeken.
20u15 : heb ik met mama en papa en mijn grote broer, frietjes gegeten en 50cc kamillethee gedronken, dan heb ik verder gespeeld in mijn park.
21u30 : 100cc vanille-rijstpap gedronken en ben om 21u45 naar dromenland gegaan in mijn eetstoeltje.
liseke
liseke
beheerder
beheerder

Aantal berichten : 536
Registratiedatum : 17-12-10

https://thedairy.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum