het dagboekhoekje
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

woensdag 7 oktober 2009

Ga naar beneden

woensdag 7 oktober 2009 Empty woensdag 7 oktober 2009

Bericht  liseke za dec 18, 2010 5:04 pm

vandaag moet ik niet zo vroeg op, want mama begint later te werken.mama is mij om 8uur komen halen uit mijn bedje.ik lag te vertellen.mama heeft mij aangekleden heb mijn flesje pap leeggedronken.dan heb ik zitten spelen en vertellen in mijn stoeltje, terwijl mama bezig was.om 10uur heeft mama ons klaargemaakt;om te vertrekken naar linda.toen ik toekwam bij linda werd ik veel bewonderd en geknuffeld en krijg direct mijn eten.lunch: patatjes met rode bieten.alles op!
12u20 slapen
14u45 wakker met een lieve lach.
15uur fruitpap: banaan ,peer appelsien ,koek. alles op! en wat gedronken.en veel geknuffeld.ik heb dan wat op de matras gespeeld,maar ik werd al gauw heel stil.ik lig heel stil rond te kijken in mijn stoeltje.er is hier ook zo veel te zien hey.al die spelende kindjes.ik ben een lieve schat! ik heb rode bietjes kaka gedaan!.dan nog een beetje in mijn stoeltje gespeeld en gelachen, en tegen dat papa kwam ben ik in mijn buggy gestopt.het ging niet lang meer duren of ik was naar dromenland.thuis gekomen heb ik zitten vertellen aan papa.als mama thuiskwam heeft ze mijn flesje pap klaargemaakt en heb alles opgedronken. dan heb ik nog wat zitten spelen en vertellen in mijn stoeltje. om 22uur ben ik naar dromenland gegaan.
liseke
liseke
beheerder
beheerder

Aantal berichten : 536
Registratiedatum : 17-12-10

https://thedairy.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum