het dagboekhoekje
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

woensdag 14 oktober 2009

Ga naar beneden

woensdag 14 oktober 2009 Empty woensdag 14 oktober 2009

Bericht  liseke za dec 18, 2010 5:12 pm

ik werd om 6u30 wakker,mama heeft mij uit mijn bedje gehaald en nog wat bij haar gelegd in het grote bed.papa was al gaan werken.we hebben geslapen tot 8uur.dan zijn we opgestaan.om 8u30 heeft mama mij kleertjes aangedaan en heb eeb halve fles papa gedronken.dan heb ik zitten spelen en babbelen in mijn stoeltje,terwijl mama bezig was met het huishouden.om 10u10 heeft mama ons klaargemaakt en we zijn vertrokken naar linda.toegekomen mocht ik weer direct mijn voeten onder tafel schuiven.linda ging mij helpen.maar oma wou het doen.maar van deze keer wou ik niet eten bij oma en bij linda wel,ik heb alles opgegeten,patatjes met prei
12u30 slapen
14u30 wakker
15u30 fruitpap:banaan,appel,appelsien en koek,alles op!flink boertje gelaten,wat drinken en leuk spelen en rollen op de matras en naar rune zijn geween luisteren.t'is hier elke om beurt eerst gabriel en rune.maar hij is de laatste tot volgend jaar.ze kunnen niet allemaal zo lief en schattig zijn als ik he!
toen ik thuiskwam met papa sliep ik nog.toen mama er was was ik just vijf minuten wakker.mama is met mijn grote broer om boodschappen gegaan en ik ben bij papa gebleven en heb zitten vertellen aan papa.om 20u heb ik mijn laatste flesje flesje pap leeggedronken en heb daarna zitten spelen en vertellen in mij stoeltje.om 21u30 ben ik beginnen neuten en ben om 22u naar dromenland gegaan.
liseke
liseke
beheerder
beheerder

Aantal berichten : 536
Registratiedatum : 17-12-10

https://thedairy.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum